Zdjęcia Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. perspektywa renty sieciowej marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. perspektywa renty sieciowej (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
21,85 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Studium wydajności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-250-9 Rok wydania 2015...
Sugerowany towar Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. perspektywa renty sieciowej marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach można nabyć w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 21,85 zł. Oferta ta stanowi efekt szerokiego porównania setek hurtowni i sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752509
Ilość stron
216
Sprawdź promocyjne oferty na Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. perspektywa renty sieciowej marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. perspektywa renty sieciowej marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. perspektywa renty sieciowej marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,85 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktu i aktualnych cenach użyte w naszej klasyfikacji pobierane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Studium wydajności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-250-9 Rok wydania 2015 Katowice ilość stron 216 Format pdf Spis treści WSTĘP 7 I. POSZUKIWANIE PARADYGMATU ZARZĄDZANIA SIECIĄ MIĘDZYORGANIZACYJNĄ (Barbara Woźniak-Sobczak) 9 1. Identyfikacja desygnatu „paradygmat" 9 2. Ewolucja nurtów w naukach o zarządzaniu w poszukiwaniu ich paradygmatu – droga do paradygmatu sieciowego 13 II. PARADYGMAT SIECIOWY – MAINSTREAM W NAUKACH ZARZĄDZANIA I W PRAKTYCE BIZNESU (Barbara Woźniak-Sobczak) 19 1. Multiparadygmatyczność współczesnego zarządzania 19 2. Paradoks współdziałania w biznesie jako atrybut paradygmatu sieciowego 31 III. SIECIOWY MODEL BIZNESOWY. Komponenty NOWEGO PARADYGMATU (Włodzimierz Rudny) 36 1. Zasoby sieciowe w ujęciu interakcyjnym 36 2. Pozyskiwanie zasobów w sieci a granice producenta 40 3. Wpływ charakterystyki branży na dobór formy pozyskiwania zasobów 48 4. Sieciowy model biznesowy: elementy koncepcji 53 IV. NETWORK GOVERNANCE, CZYLI PROBLEM WŁADANIA W SIECI (Adam Samborski) 60 1. Koncepcja governance 60 2. Władanie na poziomie sieci 63 3. Formy władania w sieci 69 4. Władanie siecią a problem skuteczności 72 V. SkutecznOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA USIECIOWIONEGO (Paweł Kosiń) 76 1. Ogólne założenia badania sprawności przedsiębiorstwa usieciowionego 76 2. Renty a wybory decyzyjne przedsiębiorstw w zakresie uczestnictwa w sieci 80 VI. SIEĆ JAKO CZYNNIK POPRAWY efektywnOŚCI zastosowania ZASOBÓW (Włodzimierz Rudny) 86 1. Zasoby sieciowe 86 2. Uczestnictwo w sieci jako poszukiwanie renty ekonomicznej. Renta zasobowa 91 3. Wiedza jako oryginalny zasób sieciowy 97 4. Organizacje sieciowe: budowanie zdolności absorpcji wiedzy 101 VII. RELACJE W SIECI WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW (Anna Kwiecień) 105 1. Wartość kapitału i podział wartości w sieci 105 2. Efekty relacji w sieci wartości 114 VIII. SkutecznOŚĆ, RYZYKO I OCENA produktywnOŚCI RELACJI (Anna Kwiecień) 120 1. Zdolność sieciowa a produktywność relacji sieciowych – zarządzanie relacjami 120 2. Relacje a ryzyko w procesie podejmowania decyzji 131 3. Możliwości pomiaru efektów i sprawności relacji w sieci przedsiębiorstw 136 IX. RENTA RELACYJNA JAKO EFEKT BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI (Katarzyna Żak) 142 1. Klient w sieci relacji 142 2. Efekty relacji z klientami. Wartość kapitału dla akcjonariuszy a wartość dla klienta 146 3. Marketingowa charakterystyka grup docelowych a strategie relacyjne przedsiębiorstw 156 X. WYBRANE METODY POMIARU RENTOWNOŚCI KLIENTA I RENTOWNOŚCI PORTFELA KLIENTÓW (Katarzyna Żak) 165 1. Koncepcja customer lifetime value a możliwość pomiaru relacji z klientem 165 2. Rentowność klienta i rentowność portfela klientów. Możliwość pomiaru 174 XI. DŹWIGNIA SIECIOWA A RENTA ZASOBOWA I RELACYJNA (Paweł Kosiń) 181 1. Koncepcja dźwigni sieciowej 181 2. Przegląd wybranych możliwości badania efektu dźwigni sieciowej z wykorzystaniem metod deterministycznych 187 3. Pomiar dźwigni sieciowej i badania przyczynowe jej efektów 189 PODSUMOWANIE 193 LITERATURA 197 SPIS RYSUNKÓW 213 SPIS TABEL 214
Parametry
ISBN
9788378752509
Ilość stron
216
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesława G.
19.05.2024
Czy chcesz podać nam opinię na temat produktu **producer
Jeśli tylko skorzystać z prezentowanego Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. perspektywa renty sieciowej marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach podeślij swoją ocenę lub opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach