Zdjęcia public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
47,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Public Relations jako funkcja zarządzania w organizacjach Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-691-4 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie...

Prezentowany produkt public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf kupisz w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 47,50 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczej analizy kilkuset sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788372466914

Ilość stron

450

Sprawdź promocyjne oferty na public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

47,50 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o zmianach cen i dostępności produktu wykorzystane w prezentowanym rankingu synchronizowane są prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Public Relations jako funkcja zarządzania w organizacjach Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-691-4 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 450 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Krystyna Wojcik: kierunek KRYTYCZNY W TEORII PUBLIC RELATIONS. Nowe KONCEPCJE TEORETYCZNE CZY TYLKO KONTESTOWANIE DOTYCHCZASOWYCH PODEJŚĆ BADAWCZYCH, MODELI I WZORCÓW DZIAŁANIA 17 Część I: PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI. Nowe KONCEPCJE, świeże WYZWANIA 41 Monika Bartoszak, Jacek Trębecki: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – CZYNNIK SUKCESU KOMUNIKACYJNEGO ORGANIZACJI 43 Dorota Dolińska-Weryńska: CSR JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA marki 61 Krzysztof Gołata: WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA W KRYZYSIE (NA PRZYKŁADZIE TOYOTY) 77 Irena Kamińska-Radomska: ETYKIETA BIZNESU W KREOWANIU WIZERUNKU 94 Jolanta Kubicka: ETYCZNE ASPEKTY PUBLIC RELATIONS 105 Paweł Sarna: CZY PR POTRZEBUJE RETORYKI? 125 Część II: ROLA PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM 135 Anna Adamus-Matuszyńska, Dariusz Polakowski: PUBLIC RELATIONS W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH 137 Maria Buszman-Witańska: PUBLIC RELATIONS UCZELNI 169 Katarzyna Dyaczyńska, Maria Kotas, Karolina Szymaniec: ROLA procesu KOMUNIKOWANIA W BUDOWANIU RELACJI Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA. BADANIA SONDAŻOWE 185 Piotr Dzik: TOŻSAMOŚĆ WIZUALNA JAKO NARZĘDZIE BUDOWY WIZERUNKU MIAST W POLSCE NA PODSTAWIE SYGNATUR PROMOCYJNYCH 201 Adam Hajduga: INDUSTRIADA 2010 – PROMOCJA SIECIOWEGO artykułu TURYSTYCZNEGO poprzez WYDARZENIE. STUDIUM PRZYPADKU 222 Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: PUBLIC RELATIONS I wykonywanIE ZADAŃ i PEŁNIENIE FUNKCJI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W REALIZACJI IDEI SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO 239 Anna Lubecka: POZA-PR-OWSKIE KREOWANIE WIZERUNKÓW NARODOWYCH: PRZYKŁAD „ENTROPY" 256 Grażyna Piechota: STRATEGIE KOMUNIKOWANIA ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO Z POTENCJALNYMI DARCZYŃCAMI W KONTEKŚCIE MOTYWACJI POLAKÓW PRZY WYBORZE ORGANIZACJI, KTÓRYM PRZEKAZUJĄ 1% PODATKU 276 Ks. Grzegorz Polok: ISTOTA PUBLIC RELATIONS W ŚWIADOMOŚCI STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 286 Marta Ryniejska-Kiełdanowicz: ZNACZENIE CITY DIPLOMACY W MIĘDZYNARODOWEJ PROMOCJI MIAST 298 Monika Łukasik-Duszyńska: UNIA EUROPEJSKA A OBYWATELE – sprawnA CZY NIESKUTECZNA KOMUNIKACJA 312 Jacek Siatkowski: WPŁYW DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W PROJEKTACH PHARE NA WYNIK REFERENDUM EUROPEJSKIEGO W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 327 Część III: świeże MEDIA CZY STARE MEDIA. WZLOT CZY UPADEK ZNACZENIA MEDIÓW W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS 347 Bogumiła Barańska: MEDIA RELATIONS JAKO pokaźnY komponent KREOWANIA WIZERUNKU nowoczesnEJ ORGANIZACJI 349 Karolina Bielawska: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BUDOWANIU WIZERUNKU SZKOŁY WYŻSZEJ. RAPORT Z BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH 359 Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM POLITYKA W OBSZARZE SOCIAL MEDIA 377 Ryszard Ławniczak, Marcin Piechota: zastosowanie MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH przez GRUPY NACISKU A WIZERUNEK firmy 394 Henryk Przybylski: MEDIA JAKO ŹRÓDŁO I ŚRODEK UPOWSZECHNIENIA DOKTRYN I RUCHÓW SPOŁECZNYCH 408 BIBLIOGRAFIA 421 INFORMACJA O AUTORACH 450

Parametry

ISBN

9788372466914

Ilość stron

450

Rok wydania

2011

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marian S.
Marian S.
22.12.2024
Podesłana przez Ciebie opinia / recenzja może pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś sposobność korzystać z public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf podziel się z innymi swoją recenzją i opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Projekty regionalne i lokalne - uwarunkowania społeczne i gospodarcze
Tytuł Projekty regionalne i lokalne - uwarunkowania społeczne i gospodarcze Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Złota stal. restrukturyzacja i prywatyzacja polskiego hutnictwa żelaza i stali Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Złota stal. Restrukturyzacja i prywatyzacja polskiego hutnictwa żelaza i stali Autor Jerzy Podsiadło Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Networking akademicki jako czynnik produktywności pracowników naukowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Networking akademicki jako czynnik efektywności pracowników naukowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji
Tytuł Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe Autor Anna Doś Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Zorientowane na procesy biznesowe i interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Autor Mariusz Żytniewski Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Metody matematyczne, ekonometryczne i komputerowe w finansach i ubezpieczeniach - 2010
Tytuł Metody matematyczne, ekonometryczne i komputerowe w finansach i ubezpieczeniach - 2010 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Tytuł Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Systemy gospodarcze i ich ewolucja w kierunku jednolitego europejskiego obszaru walutowego Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Systemy gospodarcze i ich ewolucja w kierunku jednolitego europejskiego obszaru walutowego Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych
Tytuł Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych, AZ#7EF56CEAEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Rezyliencja miast i regionów europy środkowej w kontekście hybrydyzacji rozwoju Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Rezyliencja miast i regionów Europy Środkowej w kontekście hybrydyzacji rozwoju Autorzy Adam Drobniak, Radosław Cyran, Klaudia Plac,...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
FIFA 18 - poradnik do gry
Do sklepu Szczegóły

FIFA 18 - poradnik do gry

7,43 zł
Niniejszy poradnik do gry FIFA 18 omawia najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Dowiesz się z niego m.in. Jak poruszać...
Rekomendacja
Rozmównik polsko-czeski Lingea sp. z o.o
Do sklepu Szczegóły

Rozmównik polsko-czeski Lingea sp. z o.o

21,76 zł
Rozmównik czeski łączy w sobie mocne strony słownika i rozmówek. Zawiera ułożone alfabetycznie hasła, które odpowiadają podstawowemu zasobowi...
Rekomendacja
Antykwariat pod Salamandrą (E-book)
Do sklepu Szczegóły

Antykwariat pod Salamandrą (E-book)

42,26 zł
"Antykwariat pod salamandrą", to pierwsza część procesu Mons Viridis Magicus ( Magiczna Zielona Góra). Adam Przechrzta stworzył zupełnie...
Rekomendacja
Bajki ignacego krasickiego i adama mickiewicza. streszczenie, analiza, interpretacja
Tytuł Bajki Ignacego Krasickiego i Adama Mickiewicza. Streszczenie, analiza, interpretacja Autor Alina Łoboda Język polski Wydawnictwo Literat...
Rekomendacja
Agent fundacji. fundacja. tom 9
Do sklepu Szczegóły

Agent fundacji. fundacja. tom 9

38,97 zł
Pięćset lat od założenia jej przez Hariego Seldona Pierwsza Fundacja jest największą potęgą w Galaktyce. Na rządzonym twardą ręką przez...
Rekomendacja
Pocałunek gangstera
Do sklepu Szczegóły

Pocałunek gangstera

31,91 zł
Kontynuacja losów Bethany Hallwell i Logana Rotha - bohaterów bestsellerowych powieści Ukochana gangstera i Miłość gangstera. Niebezpieczny...
Rekomendacja
Chaynyy kanon
Do sklepu Szczegóły

Chaynyy kanon

33,16 zł
Спецвідзнака Малого журі Book Forum 2019 у Львові.«Чайний...
Rekomendacja
Mezoppidum
Do sklepu Szczegóły

Mezoppidum

26,03 zł
Przeszłość, która nie chce być zapomniana. Przyjaźń, która może zmienić przyszłość. Zanurz się w niebezpieczeństwach pradawnej epoki i odkryj,...
Rekomendacja
Wybór damy. romans interaktywny
Do sklepu Szczegóły

Wybór damy. romans interaktywny

18,59 zł
Namiętny romans historyczny, jakiego jeszcze nie było!TY jesteś jego bohaterką. 250 wyborów i 23 zakończenia. Miłości, przygody, podróże,...
Rekomendacja
ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 5 6-7 lat
Do sklepu Szczegóły

ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 5 6-7 lat

2,76 zł
seria ĆWICZENIA W PISANIU posiada ćwiczenia wdrażające do nauki pisania zalecane dla dzieci przygotowujących się do szkoły, wszystkich chcących...
Rekomendacja
Krystalizacja opinii publicznej (propaganda)
Do sklepu Szczegóły

Krystalizacja opinii publicznej (propaganda)

13,02 zł
"Krystalizacja opinii publicznej" autorstwa Edwarda L. Bernaysa to bezprecedensowe dzieło, które zrewolucjonizowało podejście do propagandy...
Rekomendacja
Friederike müller: listy z paryża 1839-1845. nauczanie i otoczenie fryderyka chopina
Friederike Müller – jedna z ulubionych i najbardziej utalentowanych uczennic Chopina – w 231 listach pisanych do mieszkających w Wiedniu...