linia EDUKACJA NAUCZYCIELSKA POLONISTY, Tom IX
Jak - w stanie kryzysu czytelnictwa, atrofii wartości, upadku autorytetu intelektualisty i wielu przeobrażeń społeczno-kulturowych ograniczających rangę lektury- -uczyć czytania? Jak temu czytaniu przywrócić dwa zanikające, a konieczne komponenty: przyjemność i odpowiedzialność Książka, przeplatając dyskurs naukowy i dydaktyczny, stara się zarówno poszerzyć kompetencje nauczyciela o przemyślenia {pomocn|przydatn)e w nauczaniu literatury, wzbogacić jego "warsztat badacza", przybliżyć refleksje teoretycznoliterackie możliwe do aplikacji w szkolnych spotkaniach z lekturą, jak i zwrócić uwagę a te aspekty filozofii edukacji, które dopominają się zmian w podejściu tak do ucznia, jak i do dzieła literackiego.
UWAGA!!! PRODUKT CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.