Zdjęcia Pozyskiwanie inwestorów do gmin - Wojciech Jarczewski
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Pozyskiwanie inwestorów do gmin - Wojciech Jarczewski (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
38,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Pozyskiwanie inwestorów do gmin Autor Wojciech Jarczewski Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-4732-7 kolekcja Poradniki LEX Rok wydania 2012 liczba stron 220...
Proponowany produkt Pozyskiwanie inwestorów do gmin - Wojciech Jarczewski można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 38,54 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczego porównania ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326447327
Autor
Wojciech jarczewski
Sprawdź promocyjne oferty na Pozyskiwanie inwestorów do gmin - Wojciech Jarczewski
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Pozyskiwanie inwestorów do gmin - Wojciech Jarczewski jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Pozyskiwanie inwestorów do gmin - Wojciech Jarczewski (sklep TaniaKsiazka.pl)
38,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności produktów zastosowane w rankingu indeksowane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Pozyskiwanie inwestorów do gmin Autor Wojciech Jarczewski Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-4732-7 seria Poradniki LEX Rok wydania 2012 ilość stron 220 Format pdf Spis treści Przedmowa str. 9
Rozdział 1. Wprowadzenie str. 11
Cele książki str. 11
Wpływ władz lokalnych na decyzje lokalizacyjne firm str. 14
Marketing terytorialny str. 17
Kto rządzi w mieście? str. 21
Układ pracy str. 23
Rozdział 2. Znaczenie postaw władz lokalnych w działaniach proinwestycyjnych gmin str. 25
Wizja proinwestycyjna str. 28
Metropolie str. 31
Stabilność władzy str. 32
liczba kadencji a działania proinwestycyjne str. 33
Przejęcie władzy w gminie str. 35
Wnioski str. 37
Rozdział 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne str. 40
Etapy proinwestycyjnego planowania strategicznego w gminach str. 42
Sformułowanie wizji str. 43
Zbieranie informacji i ich analiza str. 44
Obranie celów i zaplanowanie środków ich realizacji str. 48
Wdrażanie i kontrola str. 50
Wnioski str. 51
Rozdział 4. Przygotowywanie ofert inwestycyjnych str. 53
Nieruchomości str. 53
Plany zagospodarowania przestrzennego str. 56
Pozyskiwanie nieruchomości str. 57
Wykup str. 59
podmiana gruntu str. 60
Przejęcie za długi str. 61
Komunalizacja str. 61
Wywłaszczenie str. 62
Oferowanie poprzez gminę nieruchomości prywatnych str. 63
Oświadczenia woli zbycia nieruchomości str. 63
Plan zagospodarowania za upoważnienie notarialne str. 65
Spółki właścicieli str. 65
właściwości działek inwestycyjnych str. 66
Uzbrojenie infrastrukturalne terenu str. 66
dostępność komunikacyjna str. 67
atrybuty ograniczające ładność terenów inwestycyjnych str. 68
Zachęty dla inwestorów str. 71
Ulgi w podatku od nieruchomości str. 71
Wyznaczanie ceny nieruchomości str. 73
Pozostałe formy wsparcia str. 74
Wnioski str. 75
Rozdział 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach str. 76
Funkcjonowanie SSE w Polsce str. 76
Pozyskiwanie SSE dla gmin str. 81
Zasady włączania nowych terenów do SSE str. 81
Gminy wobec wymagań zarządów SSE str. 83
Wnioski str. 86
Rozdział 6. Promocja proinwestycyjna gmin str. 88
Strategie promocji gmin str. 90
Organizacja promocji proinwestycyjnej w gminie str. 94
Promocja pośrednia str. 96
Polska Agencja informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) str. 97
Regionalne centra obsługi inwestora (RCOI) str. 100
Instytucje rozwoju lokalnego str. 102
Zarządy specjalnych stref ekonomicznych str. 104
producenta konsultingowe, biura pośrednictwa nieruchomości, deweloperzy str. 105
Samorządy gospodarcze str. 107
Wydziały ekonomiczno-handlowe ambasad str. 109
Promocja poprzez działających w gminie przedsiębiorców str. 110
Konkursy i rankingi str. 111
Porozumienia o współpracy str. 112
Public relations (PR) str. 114
Promocja bezpośrednia str. 115
Materiały promocyjne str. 116
Slogany str. 120
Opracowania specjalistyczne str. 121
Marketing bezpośredni str. 123
Pozyskanie informacji o planowanej inwestycji str. 123
Przedstawienie oferty potencjalnym inwestorom str. 124
Direct mailing i telemarketing str. 125
Strony internetowe str. 126
Reklama str. 127
Organizacja wydarzeń i misji gospodarczych str. 130
Uczestnictwo w targach inwestycyjnych str. 131
Promocja proinwestycyjna a wizerunek gminy str. 132
Ocena wydajności działań promocyjnych str. 133
Wnioski str. 138
Rozdział 7. Prowadzenie negocjacji i obsługa inwestorów str. 141
Organizacja obsługi inwestorów w urzędach str. 141
Prowadzenie negocjacji str. 145
Wiarygodność i szczegółowość przekazywanych informacji str. 145
Dyskrecja str. 146
Zasady i warunki prowadzenia negocjacji str. 146
Obsługa procesu inwestycyjnego str. 149
Wnioski str. 151
Rozdział 8. Zakorzenienie firm i opieka poinwestycyjna str. 153
Zakorzenienie firm str. 155
Opieka poinwestycyjna - platformy współpracy str. 156
Obszary opieki poinwestycyjnej str. 159
Nieruchomości i infrastruktura techniczna str. 159
Infrastruktura społeczna str. 160
Problemy leżące poza kompetencjami władz lokalnych str. 161
Powiązania z partnerami handlowymi str. 164
Znaczenie opieki poinwestycyjnej w polityce proinwestycyjnej str. 164
Wnioski str. 165
Rozdział 9. Sukces polityki proinwestycyjnej Niepołomic - wnioski dla władz lokalnych str. 166
Powstanie i rozwój Niepołomickiej Strefy Inwestycyjnej str. 167
Budowa wizerunku gminy proinwestycyjnej str. 169
Promocja bezpośrednia str. 171
Niepołomickie investatur str. 173
Nagrody, wyróżnienia i rankingi str. 173
Zamek Królewski w Niepołomicach str. 174
Promocja pośrednia str. 175
Wysoka pozycja Stanisława Kracika na regionalnej i krajowej scenie politycznej str. 176
Promocja gminy poprzez działania w sferze polityki społecznej str. 177
Podsumowanie - czynniki sukcesu str. 178
Czynniki sukcesu Niepołomic str. 179
Wnioski dla polskich miast str. 183
Rozdział 10. Podsumowanie str. 192
Trzeba działać, by osiągnąć sukces str. 194
Sposoby wpływania na decyzje lokalizacyjne inwestorów str. 197
Co z tym marketingiem terytorialnym? str. 200
Spis ilustracji str. 203
Spis przykładów str. 204
Spis tabel str. 206
Literatura str. 209
Parametry
ISBN
9788326447327
Autor
Wojciech jarczewski
Wydawnictwo
Kluwer sa wolters
Ilość stron
220
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Antoni O.
27.11.2024
Każda przysłana opinia użytkownika ma dla naszych odwiedzających wielkie znaczenie
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z pokazywanego produktu Pozyskiwanie inwestorów do gmin - Wojciech Jarczewski podziel się z użytkownikami swoją oceną lub opinią. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...