Zdjęcia innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
28,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł postępowość przedsiębiorstw – koncepcje, uwarunkowania i pomiar Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-183-0 Rok wydania 2014 Katowice...
Proponowany wporownywarce artykuł innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf można nabyć w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 28,98 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczego porównania ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751830
Ilość stron
240
Sprawdź promocyjne oferty na innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
28,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o cenach i dostępności produktów zastosowane w prezentowanym zestawieniu są synchronizowane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł innowacyjność przedsiębiorstw – koncepcje, uwarunkowania i pomiar Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-183-0 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 liczba stron 240 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Rozdział 1. PostępowOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA – PERSPEKTYWA TEORETYCZNA I KIERUNKI BADAŃ 15 1.1. Pojęcie innowacji i innowacyjności przedsiębiorstwa 15 1.1.1. Pojęcie i typy innowacji 15 1.1.2. Źródła i proces innowacji 26 1.2. Innowacyjność organizacji jako przedmiot badań 32 1.2.1. Przegląd badań nad postępowością przedsiębiorstw w Polsce w latach 2006-2012 32 1.2.2. Przegląd badań światowych nad postępowością przedsiębiorstw w latach 2006-2012 37 1.3. Postępowość jako składnik potencjału konkurencyjnego organizacji 49 1.3.1. Pojęcie i składniki konkurencyjności 49 1.3.2. Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa – kształt koncepcji i przykład modelu 52 1.3.3. Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej 56 1.4. Modele zachowań strategicznych firm jako kontekst postępowości organizacyjnej 61 Rozdział 2. POMIAR nowoczesnOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW – PROBLEMY METODOLOGICZNE 73 2.1. Poziomy pomiaru postępowości – problemy i metody 73 2.2. Wybrane koncepcje badań i narzędzia pomiaru nowoczesności organizacji 78 2.3. Koncepcja progresywności i narzędzie jej pomiaru Wanga i Ahmeda 82 Rozdział 3. WYNIKI BADAŃ SONDAŻOWYCH UWARUNKOWAŃ I POTENCJAŁU innowacyjnEGO PRZEDSIĘBIORSTW W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 87 3.1. Metodyka badań 87 3.1.1. Cele i model badawczy 87 3.1.2. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw 88 3.1.3. Opis narzędzia badawczego 90 3.2. Wyniki badań sondażowych 91 3.2.1. Pomiar postępowości przedsiębiorstw 91 3.2.2. Diagnoza wybranych aspektów działalności postępowej. 96 3.2.3. Wewnętrzne uwarunkowania działalności nowoczesnej 102 3.2.4. Ocena progresywności przedsiębiorstw według przyjętych miar 106 3.3. Wnioski z badań 112 Rozdział 4. InnowacyjnOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW PRODUKCYJNYCH W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 115 4.1. Metodyka badań 115 4.1.1. Koncepcja badań: cele, model, hipotezy 115 4.1.2. Metodyka badań, charakterystyka badanej próby i narzędzia badawczego 116 4.2. Pomiar aktywności nowoczesnej firm produkcyjnych 120 4.2.1. Ilościowa charakterystyka innowacji wdrożonych w badanych firmach 120 4.2.2. Wymiary potencjału nowoczesnego badanych przedsiębiorstw według metodyki Wanga i Ahmeda 126 4.2.3. Badanie zależności statystycznych między rozmiarami potencjału postępowego, postępowością, wynikami i konkurencyjnością przedsiębiorstw 127 4.2.4. Modele zachowań strategicznych przedsiębiorstw a ich nowoczesność 132 4.3. Wnioski z badań 136 Rozdział 5. MODELE DZIAŁALNOŚCI nowoczesnEJ WYBRANYCH PRZEDSIĘBIORSTW MIĘDZYNARODOWYCH I POLSKICH 140 5.1. Studia przypadków – opis metody 140 5.2. Przykłady prawidłowych praktyk wybranych korporacji międzynarodowych 142 5.2.1. Whirlpool 142 5.2.2. Danone 147 5.2.3. Cisco 149 5.2.4. ICL – International Computers Limited 154 5.2.5. Hyundai 156 5.2.6. Podobieństwa i różnice w praktykach innowacyjnych analizowanych organizacji 157 5.3. Przykłady praktyk innowacyjnych wybranych przedsiębiorstw produkcyjnych – studia przypadków 159 5.3.1. Innowacje w Tenneco Automotive 159 5.3.2. Innowacje w Sunex 174 5.3.3. Innowacje w Pro-System 183 5.3.4. Innowacje w Glück 191 5.3.5. Innowacje w BaginBox System 195 5.3.6. Podobieństwa i różnice działalności nowoczesnej w badanych przypadkach 202 Rozdział 6. PODSUMOWANIE BADAŃ I WNIOSKI KOŃCOWE 207 6.1. Implikacje teoretyczne: Pluralizm, złożoność i ekwifinalność 207 6.2. Implikacje użyteczne: Jak rozszerzać innowacyjność przedsiębiorstwa – autodiagnoza postępowości producenta 211 6.3. Implikacje metodyczne: Ograniczenia prowadzonych dociekań naukowych i kierunki badań 216 ZAKOŃCZENIE 218 BIBLIOGRAFIA 222 ZAŁĄCZNIK 239
Parametry
ISBN
9788378751830
Ilość stron
240
Rok wydania
2014
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jan D.
19.05.2024
Wysłane przez użytkowników opinie pomogą innym użytkownikom
Jeżeli tylko skorzystać z produktu innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf podziel się z innymi swoją subiektywną opinią lub oceną. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dobra.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach