kolekcja: Praktyka (i teoria) biznesu Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także ergonomiczną. Podstawowe informacje niezbędne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: – Podstawy (typy myślenia, klient, cykl marketingowy), – Analiza (badania rynku, informacja, trendy), – Strategia, – Taktyka: marketing mix (kompilacja marketingowa), – Zarządzanie, – Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja). Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także – a choćby zwykle – budowanie kompetencji w działaniu.
Tytuł Marketing w praktyce Autor Mirko Dussel Język polski Wydawnictwo BC Edukacja Tłumaczenie Beata Moryl ISBN 978-83-7802-040-0 Rok wydania 2010 ilość stron 446 Format pdf