Zdjęcia Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. część 7 marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. część 7 (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
6,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. Część 7 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-262-2 Rok wydania 2015...
Sugerowany wporownywarce produkt Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. część 7 marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach można nabyć w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 6,65 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowego porównania setek sklepów i hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752622
Ilość stron
88
Sprawdź promocyjne oferty na Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. część 7 marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. część 7 marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. część 7 marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
6,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności produktów wykorzystane w powyższym rankingu zczytywane są niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. Część 7 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-262-2 Rok wydania 2015 Katowice liczba stron 88 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7 1. Wydajność jednostkowych i zbiorowych strategii inwestycyjnych stosowanych na polskim rynku kapitałowym (Adrianna Mastalerz-Kodzis) 9 1.1. Wprowadzenie 9 1.2. Wybrane klasyczne i innowacyjne strategie inwestycyjne 9 1.2.1. Wybór strategii inwestycyjnej 10 1.2.2. Konwencjonalne podejście do inwestowania, elementy analizy technologicznej i fundamentalnej 10 1.2.3. Ryzyko inwestycji i analiza portfelowa 11 1.2.4. Inne techniki inwestycyjne 12 1.3. Produktywność inwestowania na polskim rynku kapitałowym 14 1.3.1. Inwestor indywidualny 14 1.3.2. Sprawność funduszy inwestycyjnych 17 1.4. Podsumowanie 20 1.5. Literatura 20 2. Klasyfikacja spółek giełdowych na podstawie analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej (Ewa Pośpiech) 22 2.1. Wprowadzenie 22 2.2. Metodyka analiz 23 2.2.1. Metoda AHP 23 2.2.2. Metoda PROMETHEE 23 2.2.3. Wielowymiarowa analiza porównawcza 24 2.3. Analiza empiryczna – uporządkowanie spółek, a także ich klasyfikacja 25 2.4. Podsumowanie 31 2.5. Literatura 32 3. Analiza porównawcza czynników wpływających na zmiany demograficzne w Polsce w latach 2002-2013 (Monika Miśkiewicz-Nawrocka) 34 3.1. Wprowadzenie 34 3.2. Zmiany demograficzne w Polsce w latach 2002-2013 34 3.3. Miary starzenia się społeczeństwa 38 3.4. Miara rozwoju Z. Hellwiga 40 3.5. Analiza empiryczna procesu starzenia się społeczeństwa polskiego 41 3.6. Podsumowanie 57 3.7. Literatura 57 4. Wielowymiarowa analiza zjawiska starości w Polsce (Katarzyna Zeug-Żebro) 59 4.1. Wprowadzenie 59 4.2. Wybrane miary taksonomiczne 60 4.3. Dobór cech diagnostycznych do oceny zmian zjawiska starości 62 4.4. Analiza zjawiska starości 63 4.5. Podsumowanie 71 4.6. Literatura 72 5. Konfirmacyjna analiza czynników ryzyka w usługach informatycznych (Łukasz Wachstiel) 73 5.1. Wprowadzenie 73 5.2. Analiza czynnikowa i analiza składowych głównych – podsumowanie badań 73 5.3. Konfirmacyjna analiza czynnikowa 77 5.4. Podsumowanie 82 5.5. Literatura 83 Zakończenie 85
Parametry
ISBN
9788378752622
Ilość stron
88
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jan D.
19.05.2024
Czy chcesz wysłać nam opinię o produkcie
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z proponowanego produktu Metody i modele analiz ilościowych w ekonomii i zarządzaniu. część 7 marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach podeślij nam swoją subiektywną ocenę i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach