Jeśli tak się składa, iż jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo szczególnie empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie Ci trzeba tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta w trakcie kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?
Takich osób jest jednak niedużo. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, żeby móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swych klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z towaru czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka posiada te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały cykl projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę nadzwyczajna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - dokonaj zakupu tę książkę!
Tytuł Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2 Autor Katarzyna Wojciechowska Wydawnictwo One Press EAN 9788383227856 ISBN 9788383227856 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 408 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 2