Zdjęcia One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 (One press)

Do kupienia w: Sklep Empik Marka: One press
64,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a ponadto niezwykle empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie Ci potrzeba tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy...

Sugerowany produkt One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 jest dostępny w Empik w atrakcyjnej cenie 64,99 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokiego porównania kilkuset sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788383227856

Sprawdź promocyjne oferty na One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 (sklep Empik)

64,99 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktów i obowiązujących cenach wykorzystane w powyższej klasyfikacji pobierane są niemal bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Jeśli tak się składa, iż jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo szczególnie empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie Ci trzeba tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta w trakcie kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niedużo. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, żeby móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swych klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z towaru czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka posiada te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały cykl projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę nadzwyczajna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - dokonaj zakupu tę książkę!
Tytuł Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2 Autor Katarzyna Wojciechowska Wydawnictwo One Press EAN 9788383227856 ISBN 9788383227856 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 408 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 2

Parametry

ISBN

9788383227856

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

One press

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Dariusz G.
Dariusz G.
23.11.2024
Wysłane przez konsumentów opinie / recenzje produktu mogą ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli korzystać z proponowanego produktu One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 wyślij do nas swoją ocenę lub opinię. Podaj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś zadowolony oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

One Press Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting., 8604-888DC
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość...
Rekomendacja
One press One press Przestań wreszcie sprzedawać. jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz
Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej...
Rekomendacja
One Press Skuteczna reklama na linkedinie, 2672-452A2
Do sklepu Szczegóły

Skuteczna reklama na linkedinie, 2672-452A2

61,00 zł
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak...
Rekomendacja
One Press One press Biznes społecznościowy. mlm moimi oczami
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu albo usługi przez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem...
Rekomendacja
One Press Sir ernest shackleton i wyprawa endurance. sekrety przywództwa odpornego na kryzys
Sir Ernest Shackleton żył w atrakcyjnych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć...
Rekomendacja
One press One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2
Jeśli tak się składa, iż jesteś marketingowym geniuszem, a w dodatku niezwykle empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie Ci potrzeba tej książki....
Rekomendacja
One press Reputacja lidera. jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi One press
Co czyni sporych przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za wspaniałych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego...
Rekomendacja
One Press Problem solving jest dla ludzi One press
Do sklepu Szczegóły

Problem solving jest dla ludzi One press

30,99 zł
Oto książka, która nauczy Cię efektywnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach...
Rekomendacja
One Press Szefologika, czyli logika szefowania
Do sklepu Szczegóły

Szefologika, czyli logika szefowania

43,99 zł
Co sprawia, że zostajesz szefem$1264 Kiedy naprawdę kierujesz innymi ludźmi$1265 W którym momencie stajesz się ich liderem, przywódcą, za...
Rekomendacja
One press Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania producenta na...
Rekomendacja
One press Poradnik rekinów sprzedaży. jak zostać top sellerem i nie zwariować One press
Handlowiec i rekin posiadają ze sobą mnóstwo wspólnego. Rekin to wyjątkowo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów...
One Press Webwriting. profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu One press
Twórz teksty blogowe jak mistrzowski autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, orzech
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...