Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku przystępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najmocniej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży.
Trzeba również oswoić się z tym, iż wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technologicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach używania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, aby zakończyły się sfinalizowaniem transakcji.
Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak,powiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka prezentuje zasady, których przestrzeganie umożliwia uzyskanie obfitej sprawności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej oraz innowacyjne strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów.
Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji wydajne strategie docierania do trudno przystępnych interesariuszy najróżniejsze kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej pięć C sprzedaży społecznościowej łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.