Bez efektywnych negocjacji nie ma sprzedaży. Konsumenci nieprzeciętnie o tym wiedzą i potrafią genialnie się przygotować: zdobywają więcej danych, negocjują pokaźniejsze stawki i precyzyjniej kontrolują proces sprzedaży.
głównie więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z przeróżnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości.
Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią w dodatku możliwości rozwojowe reprezentowanej przez niego firmy, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Odszukasz w nim nieprzeciętnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, by stać się silnym i skutecznym negocjatorem.
w rezultacie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami, a także uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz.
Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić,dzięki temu dowiesz się starannie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, by przejąć kontrolę nad konsekwencją negocjacji.
W końcu liczy się tylko WYGRANA. W książce pomiędzy innymi: siedem praw negocjacji handlowych dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win strategia MPS i zasady wydajnej komunikacji w trakcie negocjacji techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów jak nie oddać kupcowi inicjatywy Strategia MPS: wszystko, by WYGRAĆ!
O autorze Jeb Blount jest rozchwytywanym trenerem i ekspertem w dziedzinie sprzedaży, przywództwa i kształtowania doświadczeń klienta (customer experience). Niektórzy nazywają go,,najmocniej pracowitym człowiekiem działającym w sprzedaży".
Napisał jedenaście książek, które w wielu krajach stały się bestsellerami. Wraz ze swym zespołem z producenta szkoleniowej Sales Gravy pomaga sporym i minimalnym firmom zwiększać wydajność sprzedaży.