Książka stanowi rewelacyjne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można zobaczyć trendy i rozwiązania, jakie współcześnie proponują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach równocześnie w obszarze B2B, jak i B2C. Książka gromadzi także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, stwarzając program lojalnościowy.
Podtytuł: Od zbierania punktów do grywalizacji
ISBN: 9788365648853
Kod paskowy: 9788365648853
Autorzy: Chrąchol-Barczyk Urszula
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 37712
liczba stron: 120
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 7
Waga: 0.21
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka