Książka demonstruje proces wyceny integrujący cykl prognozowania sprzedaży i demonstruje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, stanowczo metodami dochodowymi, gdzie istotne znaczenia ma analiza fundamentalna wycenianego podmiotu, a także ocena otoczenia w którym ten podmiot funkcjonuje.
Publikacja stanowi przewodnik po tym, jak przeprowadzić wycenę metodami dochodowymi stosując zintegrowane podejście tj. Traktując markę jako organizm funkcjonujący w szerszym otoczeniu. Analiza przykładów rzeczywistych oraz powołania na dane źródłowe, opracowania i raporty branżowe mogą dać cenne wskazówki użyteczne analitykom przeprowadzającym wyceny przedsiębiorstw.
Do niewątpliwych zalet ksiązki należy zintegrowane, całościowe podejście do procesu wyceny: analiza makrootoczenia, analiza otoczenia konkurencyjnego, analiza przedsiębiorstwa, prognoza sprzedaży i wyników finansowych. W praktyce będą z całą pewnością przydatne potężne sugestie wykorzystywanych procedur wyceny pokazane na przykładach wraz z wybranymi metodami i uzasadnieniem użycia.
Książka jest dedykowana dla osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw, a w szczególności wyceną przedsiębiorstw w praktyce biznesu, oraz dla pracowników naukowych i studentów kierunków finansowych.
Podtytuł: Podejście scenariuszowe
ISBN: 9788301181284
Kod paskowy: 9788301181284
Autorzy: Daszyńska-Żygadło Karolina
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 268
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.44
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka