Zdjęcia Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, 80314704003KS (5787563)

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563) (Słowa i Myśli)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Słowa i Myśli
27,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po potrzebny w...

Proponowany w naszejporownywarce cen artykuł Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, 80314704003KS (5787563) możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 27,80 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczego porównania olbrzymiej ilości sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788363566333

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, 80314704003KS (5787563)

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, 80314704003KS (5787563) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, 80314704003KS (5787563) (sklep TaniaKsiazka.pl)

27,80 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat zmian cen i dostępności towaru zastosowane w rankingu pobierane są praktycznie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po konieczny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor demonstruje szereg narzędzi koniecznych w budowaniu firmy osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długookresowe: content marketing, storytelling i public relations. Dostatek przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom wyjątkowo zainteresowanym budowaniem producenta osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, iż budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny cykl. Dzięki książce „Promocja producenta. Poradnik korzystnych praktyk" tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać stwarzając własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Tytuł Promocja marki. Poradnik korzystnych praktyk Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-61-6 Rok wydania 2014 liczba stron 204 Format mobi, epub Spis treści

I. Wstęp – trochę o brandingu

Marketing to promocja?
Czym jest branding?
W świecie strategii
Wyróżnij swoją firmę
Zacznij od szefa

II. Firma, czyli…?

konsumenci doceniają „ludzką twarz" producenta
Które firmy lubimy najszczególniej i jakim markom ufamy?
Jakie firmy najchętniej polecają klienci
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu

III. Media się zmieniają

Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy

IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli liczba nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj interesujące historie
Sam opowiadaj o swej marce
NGO-sy z historiami

V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe" – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany

VI. Public relations

Jak zaistnieć w mediach
E-PR, czyli public relations w Internecie

VII. Marka osobista

Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą"
Zatem mieć czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać,posiadać czytelników?
Jak niejednokrotnie pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzymają twarz
Pisanie książek a producent osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
producent osobista a firma producenta

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

VIII. Na koniec słów kilka

Nic nie trwa wiecznie
skuteczność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach

Parametry

ISBN

9788363566333

Oprawa

Miękka

Autor

Robert stępowski

Wydawnictwo

Słowa i myśli

Ilość stron

240

Rok wydania

2016

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Słowa i Myśli

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Iwona U.
Iwona U.
22.11.2024
Przesłana przez Ciebie opinia może pomóc innym użytkownikom
Jeśli miałeś sposobność korzystać z prezentowanego produktu Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, 80314704003KS (5787563) podziel się z użytkownikami swoją subiektywną opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Słowa i Myśli Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563)
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej...
Rekomendacja
Słowa i Myśli Słowa i myśli Opowieści w marketingu
Do sklepu Szczegóły

Słowa i myśli Opowieści w marketingu

29,38 zł
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów....
Rekomendacja
Słowa i myśli Motyw twórz, inspiruj, ozdabiaj Słowa i myśli
Do sklepu Szczegóły

Motyw twórz, inspiruj, ozdabiaj Słowa i myśli

13,50 zł
Motyw to książka niezwykła - inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie...
Rekomendacja
Słowa i Myśli 15,5 kilometra do granicy
Do sklepu Szczegóły

15,5 kilometra do granicy

27,90 zł
Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to genialna...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Pracownik call center, PKCLCRWO-9804
Do sklepu Szczegóły

Pracownik call center, PKCLCRWO-9804

18,90 zł
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie...
Rekomendacja
Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3
Do sklepu Szczegóły

Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3

14,95 zł
Publikacja posiada komplet podstawowych przepisów podatkowych regulujących sytuację prawno-podatkową podatników: Ordynację podatkową, ustawę...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Do sklepu Szczegóły

Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie

48,00 zł
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem,charakteryzuje się wysokim poziomym dezintegracji między poszczególnymi elementami...
Rekomendacja
Program lojalnościowy
Do sklepu Szczegóły

Program lojalnościowy

32,00 zł
Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już...