Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi$55 Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce!
Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, by robić to wydajnie,kupujący stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe$56,,Opowieści w marketingu" to książka, w której wynajdziesz niemało inspiracji, atrakcyjnych rozwiązań, przykładów wykorzystania produktywnych narzędzi marketingu narracyjnego.
Autor porusza rozmaite aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w typowy dla nich sposób, stwarzając z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.
Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszystkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Odnajdziesz tu sporo praktycznych wskazówek popartych solidnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.
Po przeczytaniu,,Opowieści w marketingu" dowiesz się: jak umiejętnie i z wyczuciem zastosować real-time marketing, jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, czy reklama natywna ma sens, czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, dlaczego marketing wirusowy to istotnie mocne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces,też zapędzić markę w,,kozi róg".
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.