Zdjęcia Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
68,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Demonstruje – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową, a także wytwarzać treści do internetu i tworzyć...

Proponowany w naszejporownywarce cen produkt Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 68,00 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiego porównania setek hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301196691

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia (sklep TaniaKsiazka.pl)

68,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktów i aktualnych cenach użyte w prezentowanym rankingu synchronizowane są w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

świeże wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Demonstruje – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową i tworzyć treści do internetu i stwarzać społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. O szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się też porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony i femvertising, czyli komunikację skierowaną do pań.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową firmy, social media managerów, blogerów, dziennikarzy, a także właścicieli firm.

Podtytuł: Jak przyciągnąć konsumentów
linia procesu: E-MARKETING
ISBN: 9788301196691
Kod paskowy: 9788301196691
Autorzy: Stawarz-García Barbara
Wydanie: 2
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 180
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.335
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Parametry

ISBN

9788301196691

Oprawa

Miękka

Autor

Stawarz-garcía barbara

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

178

Rok wydania

2017

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Janusz T.
Janusz T.
21.01.2025
Każda nadesłana opinia użytkownika jest dla nas istotna
Jeśli tylko skorzystać z pokazywanego produktu Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią i oceną. Napisz jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Wydawnictwo Naukowe PWN Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw,100KS (4622921)
Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza obfity zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych...
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej
Podręcznik z zakresu ekonomii przeznaczony dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja i kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Sztuka dla biznesu wspieranie kreatywności w organizacji
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Od inteligentnego transportu do inteligentnych miast Wydawnictwo naukowe pwn
"Książka (...) stanowi niebanalne przedstawienie tematyki tzw. Inteligentnego systemu transportowego jako jednego z fundamentalnych systemów...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Współczesna makroekonomia a teoria dynamicznej gospodarki,100KS (7539144)
Dr hab. Józef Chmiel ur. W 1947 r. W 1979 r. Obronił pracę doktorską w ówczesnej SGPiS w Warszawie. Tytuł doktora habilitowanego uzyskał...
Rekomendacja
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ict
W innowacyjnej gospodarce wzrasta rola technice informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Niestety pokaźna część przeprowadzonych wdrożeń rozwiązań...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development
This is a well done analytical and review work on the various components of sustainable development in its macroeconomic context. The analysis...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Logistyka w biznesie międzynarodowym
Do sklepu Szczegóły

Logistyka w biznesie międzynarodowym

53,10 zł
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Nowa ekonomia. systemy złożone i homo compositus - aleksander jakimowicz
Pionierzy wytyczają szlaki do nieznanych lądów, w nauce zaś to tworzenie pojęć pierwotnych, sieci łączących je warunków – aksjomatów, a...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w unii europejskiej
Praca ta jest próbą oceny, w jakim stopniu świeże Zarządzanie Gospodarcze w Unii Europejskiej pomogło zdyscyplinować finanse publiczne w...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....