świeże wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Demonstruje – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową i tworzyć treści do internetu i stwarzać społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. O szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się też porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony i femvertising, czyli komunikację skierowaną do pań.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową firmy, social media managerów, blogerów, dziennikarzy, a także właścicieli firm.
Podtytuł: Jak przyciągnąć konsumentów
linia procesu: E-MARKETING
ISBN: 9788301196691
Kod paskowy: 9788301196691
Autorzy: Stawarz-García Barbara
Wydanie: 2
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 180
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.335
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka