Nie sposób choćby przejrzeć wszelkich książek, które poświęcono prowadzeniu marki, jednak choćby najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w znacznej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych.
Ta książka daje zestaw prostych, prostych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją markę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się,prędkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić producenta do poziomu, na którym dzięki ulepszonemu planowaniu i produktywniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać widocznie wyższe zyski.
Zapoznasz się z funkcjonalnymi technikami zezwalającymi jej prosperować nawet na najtrudniejszych rynkach. Typowo zrozumiesz, jak zachować rozciągliwość, wyraziście przekazywać wizję, wartości i misję swej producenta, dobrze sobie radzić ze zmianami i zatrudniać najkorzystniejszych ludzi.
najkorzystniejszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie!
Peter Drucker
TurboStrategia: spraw, żeby Twój biznes działał na najwyższych obrotach!