Zdjęcia One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 (One press)

Do kupienia w: Sklep Empik Marka: One press
36,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału...

Sugerowany wporownywarce produkt One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 jest dostępny w Empik w naprawdę wartej rozważenia cenie 36,75 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnych porównan olbrzymiej ilości sklepów w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788328370265

Autor

Marcin żukowski

Sprawdź promocyjne oferty na One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 (sklep Empik)

36,75 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktów i zmianach cen użyte w naszym rankingu są zczytywane prawie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której konsumenci życzą sobie posiadać z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś niemało czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli ekspresowo nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie starczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, produkować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, lecz czujesz, iż możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... Do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. Dane i dane o funkcjach przystępnych w poszczególnych kanałach,zwykle mnóstwo porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do użycia pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną rewelacyjnie na swoje zapotrzebowania. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - dzisiaj jest to możliwe widocznie bardziej niżeli dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.


Recenzje:

Nie ma dziś należycie funkcjonującego biznesu bez social mediów. Wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba komunikacji z klientem, Facebook czy inne media społecznościowe zaczynają odgrywać kluczową rolę. Budują pozytywny wizerunek, promują markę, upraszczają kontakt i wspierają sprzedaż. Jak jednak działać w świecie SM, by odnieść sukces? To właśnie tłumaczy książka „Twoja marka w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla niewiele znaczących i średnich przedsiębiorstw" Marcina Żukowskiego. Internet to Dziki Zachód — „wejście w jego obszar musi oznaczać nieuniknione kłopoty, gdyż króluje w nim przemoc, a podstępnych i brutalnych przestępców jest więcej aniżeli uczciwych obywateli czy prawomyślnych szeryfów" [M. Kamińska]. Możesz więc z łatwością tu zginąć — jeśli nie znasz reguł Marcin Żukowski już na wstępie ostrzega, iż bez znajomości zasad prowadzenia firmy w mediach społecznościowych można z łatwością utopić wizerunek firmy. Owszem są osoby, które osiągają sukces, działając intuicyjnie, jednak szczęściu zawsze warto pomóc. Książka podzielona jest na pięć rozdziałów: pierwszy prezentuje miejsce firm w świecie social mediów, ostatni prognozuje jak zmieni się medialna przestrzeń w najbliższej przyszłości. Na początku i końcu podręcznika wynajdziemy sporo przykładów udanych i nieudanych zagrań marketingowych, anegdot, porównań mechanizmów internetu do sytuacji z codziennego życia. Dużo tu też informacji, liczb, dat, historii i kontekstów. Pomiędzy nimi rozdziały bardziej użyteczne: o potrzebie analizy rynku, monitorowaniu mediów i internetowych trendach, które już warto wdrażać w swoim biznesie. W samym środku książki ukrył się natomiast rozdział najgęstszy, najistotniej napakowany treścią i najprzydatniejszy, czyli przegląd narzędzi SM. Tu została zawarta kwintesencja tego, co robić w internecie, aby nasza marka została zauważona w sieci. Po pierwsze zgromadzone są w jednym miejscu wszystkie najważniejsze kanały mediów społecznościowych: Facebook, Messenger, Twitter, Pinterest, Instagram, blogerzy i influencerzy czy LinkedIn. Po drugie każdy z tych kanałów opisany jest w osobnym rozdziale lub podrozdziale, gdzie szczegółowo wypunktowane jest do czego na się może przydać, z jakich narzędzi tam korzystać, jak wchodzić w interakcję z innymi użytkownikami oraz jaką strategię zastosować. Sporo z danych zawartych w książce wydaje się być oczywistym, dla osób korzystających na co dzień z social mediów, jednak książka przyjmując formułę podręcznika musi opowiadać o zjawisku krok po kroku. A poza tym to, że coś jest dla nas oczywiste, gdy korzystamy z Facebooka w celach prywatnych, nie oznacza, że będziemy o tym pamiętać tworząc strategię marketingową swojej niewiele znaczące firmy. Poza tym o wielu narzędziach najzwyczajniej się zapomina, a książka pozwala uporządkować chaotyczną wiedzę i z rozwagą zaplanować budowanie wizerunku swej marki w mediach społecznościowych. Autor książki, Marcin Żukowski, nie tylko pracuje w agencji marketingowej, więc zna temat od kuchni, ale także jest autorem wielu tekstów branżowych i panelistą na konferencjach czy szkoleniach. Szczególnie luźny fason i potoczne słownictwo, którym się posługuje nie przypomina podręcznika, a raczej przewodnik po narzędziach i trendach. Jeśli na wstępie książki wita cię cytat, i z „Biblii", i z Ojca chrzestnego", to trzeba być pewnym, iż dalej nieoczywistych połączeń i przykładów będzie jeszcze więcej. „Twoja marka w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla znikomych i przeciętnych przedsiębiorstw" przyda się tym, którzy dopiero zaczynają promocję swoje firmy w social mediach, jak i tym, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę i nadać działaniom marketingowym kierunek działania. Zainteresuje też tych, którzy chcą wiedzieć, jak zmienia się przestrzeń mediów społecznościowych, czym jest so-lo-mo albo hipsteryzacja biznesu.

Kulturatka.pl (2018-08-17)


Spis treści:

Wstęp (7)

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (15)

Dziki Zachód (16)
Social jest stary! (19)
1, 2, 3, internet (20)
Człowiek jest najważniejszy (24)
nowe media dla nowego człowieka (27)
świeże media (nie) są darmowe! (28)
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)
Social media - co jest czym? (31)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

Marketing pod strzechy! (36)
Najtrudniejszy1 (37)
Komputer czy jabłko? (38)
Naszą siłą będzie treść (39)
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (41)
Monitoring social mediów - jak go zastosować? (45)
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją skutecznie? (57)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

Facebook (70)
Facebook Messenger (106)
Twitter (114)
YouTube (132)
Blogosfera (154)
Mikroinfluencerzy (174)
Visual content (176)
LinkedIn (203)
{pomocn|przydatn)e narzędzia socialowca (217)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

So-lo-mo (226)
Hipsteryzacja (227)
Internet rzeczy (228)
Social biznes (229)
Social selling (232)
Społeczna odpowiedzialność (234)
Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

Mniej stocka, więcej życia (238)
Mniejszość też ma znaczenie? (240)
Treść - klucz do serc i umysłów (242)
Długi ogon nadaje ton (244)
Każdy z nas jest medium (246)
Podziękowania (251)

Parametry

ISBN

9788328370265

Autor

Marcin żukowski

Wydawnictwo

One press

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

One press

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesława O.
Wiesława O.
01.06.2024
Podesłana opinia / recenzja produktu One press może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli udało Ci się skorzystać z One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 wyślij swoją opinię. Powiedz jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
One press Giełda. poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe One press
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały...
Rekomendacja
One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking One press
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie...
Rekomendacja
One press One press Lit: złoto przyszłości. globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
Ludzie od wyjątkowo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w prosty sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga...
Rekomendacja
One press Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy,...
Rekomendacja
One press Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po customer journey maps One press
Sukces Twojego Klienta, to na dodatek Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy...
Rekomendacja
One Press Kapitalizm interesariuszy. globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta One press
Obecny system gospodarczy jest oparte na maksymalizacji krótkookresowych zysków, unikaniu opodatkowania i przerzucaniu niekorzystnych efektów...
One press Dowód stawki. proof of stake (pos), powstanie ethereum i filozofia łańcucha bloków One press
Łańcuch bloków ma unikatowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, żeby...
Rekomendacja
One Press Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności
Oto przewodnik dedykowany dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak produkować autentyczne relacje w swojej organizacji...
Rekomendacja
One press Ty w social mediach. Podręcznik budowania osobistej dla każdego wyd. 3
firma osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a bez wątpienia marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją....
One press One press Różnorodne. o prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym poprzez panów dla panów. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje...
Rekomendacja
One press Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym...
Rekomendacja
One press One press Eventy. jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Organizuj niezapomniane, sprawne wydarzenia we wnętrzufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa,...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

51,25 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/orzech
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 1781 x 800 x 420 mm, biały
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WHITE, 1781 x 800 x 420 mm, biały

1 109,46 zł
wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, orzech
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk

456,33 zł
wyprodukowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

774,90 zł
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, brzoza
Do sklepu Szczegóły

B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, brzoza

845,01 zł
designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni postępowe biuro i salonjest wyprodukowany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...