Poznaj sposoby na wydajną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
Rosnące wymagania klientów sprawiły, iż dziś każdy, kto myśli o wydajnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnorodnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Na dodatek stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to udoskonalonych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Akcentuje ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem.
Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych poprzez Ciebie słów kluczowych, powiększających popularność Twojej strony albo sklepu internetowego. Na skutek czego uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym.
na dodatek nauczysz się analizować aspekty technologiczne pokaźne przy dostosowywaniu strony albo sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy.
Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści oraz dowiesz się, jak widoczne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w solidnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Poznaj narzędzia konieczne w pracy każdego pozycjonera Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu Opublikuj wartościowy content, który rozszerzy widoczność Twojego serwisu w Google Przeanalizuj informacje dotyczące Twoich użytkowników Przygotuj raporty z wynikami wydajności Twoich działań SEO Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję w trakcie prowadzenia kampanii SEO dla swych klientów.
Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building i z przygotowywaniem raportów demonstrujących wyniki pozycjonowania.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.