Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja producent osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem iż będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro integrujesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wskazać spomiędzy innych, którzy także niebanalnie piszą, posiadają rewelacyjny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ― i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „niebanalne" dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.
Ewelina Podrez-Siama - założycielka grupy agencji Fox Strategy i prezeska Fox Strategy sp. Z o.o., w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów, a także propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 14-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i w głównej mierze: zwrot z inwestycji w SEO.
Tytuł SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych Autor Ewelina Podrez-Siama Wydawnictwo One Press EAN 9788328398061 ISBN 9788328398061 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Finanse,rachunkowość liczba stron 296 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1