Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, iż szczęśliwsi ludzie pracują z ochotąj, szczęśliwsze zespoły są sprawniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą efektowne sukcesy.
Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, iż dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania aniżeli kilkanaście lat temu.
Tylko jak solidnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować ulepszoną kulturę organizacyjną, powiększyć produktywność w swym zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności.
W tym szczególnie poręcznym, a zarazem niebanalnie napisanym poradniku znajdziesz dużo przykładów niebanalnych gier, innowacyjnych narzędzi i efektywnych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, iż można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, ulepszać efektywność pracy i pobudzać progresywność.
Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, aby pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć sprawność, wydajniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, skuteczniej motywować zespoły, kreować kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i nowoczesności.
Zespół jest zbyt ważny, żeby pozostawić go menedżerom! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.