Copywriterem być każdy może. Ty też!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Z reguły są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Producenta zlecają copywriterom wymyślenie nazwy firmy, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... I oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani mieć stosownych zaświadczeń, dokumentów lub świadectw odbycia kursów. Tyle iż w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi sprawnie żonglować słowami, będzie prawidłowo zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą korzystne, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się: