Copywriterem być każdy może. Ty na dodatek! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Przede wszystkim są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany.
firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy producenta, artykułu lub usługi. Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego...
oraz oczywiście jego kompetencje. By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać stosownych zaświadczeń, dokumentów albo świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi wydajnie żonglować słowami, będzie korzystnie zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą korzystne, skończy w tłumie setek innych copywriterów. A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać efektywne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się: Kim jest copywriter? Jak przygotować się do pracy copywritera? Jak skutecznie poprawić warsztat pisarski? Jak produktywnie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu? Jak mądrze pozycjonować treści w internecie? Jak prawidłowo zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes? Łap za książkę i bądź kontent, wytwarzając content!