Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, stosowanym jednocześnie poprzez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji.
Czas przecieka poprzez palce, a poziom stresu rośnie: priorytetowych prac nie można ukończyć w terminie, a do listy trzeba regularnie dopisywać świeże zadania, które od razu domagają się uwagi. Listy zadań niespostrzeżenie robią się absurdalnie długie.
Sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli i nikt rozsądny nie wierzy, że zadania umieszczone na liście kiedykolwiek zostaną zrealizowane... Dzięki tej znikomej książeczce dowiesz się, jak uniknąć tego czarnego scenariusza.
Została napisana w taki sposób, by bez tracenia cennej energii ułatwić Ci jak najszybsze przejście do działania i odzyskanie kontroli nad własnym czasem i obowiązkami. Zapoznasz się z kilkoma najróżniejszymi systemami prowadzenia list zadań, a następnie zbudujesz taki, który najlepiej będzie pasować do Twojego jednostkowego stylu pracy.
ekspresowo zaczniesz pisać wydajne listy. Poznasz cały ten cykl krok po kroku i doprowadzisz do tego, by listy zadań stały się {pomocn|przydatn)ym, wspierającym Cię narzędziem, które po prostu działa bez zarzutu każdego dnia.
Spośród zawartych w książce propozycji wybierzesz najlepsze dla Ciebie taktyki, dzięki którym zawsze zdążysz na czas, przestaniesz się stresować i poczujesz większą radość z życia! W tej książce znajdziesz informacje o: błędach popełnianych podczas tworzenia listy zadań oraz ich konsekwencjach najpopularniejszych strategiach pisania list najdoskonalszym systemie list zadań technikach i zasadach prowadzenia list rzeczy do zrobienia przyczynach, dla których warto tworzyć również listy zadań zrealizowanych Lista zadań? Ma wspierać, nie stresować!