Autor bestsellera "Drive. Kompletnie świeże spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także nieoczekiwanie przydatną – nową książkę, w której demonstruje analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, teraz wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy namawiają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Całkowicie świeże spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – nieraz sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia.
Odkrywa trzy filary podejścia wydajnego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i prezentuje,wyróznionie ludziom sposobu działania nieraz więcej znaczy, niżeli zmiana ich sposobu myślenia.
w trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym,, a także mnóstwo innych poręcznych spraw.
w konsekwencji powstała wnikliwa i praktyczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.