Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują wyłącznie uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem? A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieprzewidzianie wzrósł koszt minimalistycznca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom poprzez dostawców? Czy dania z karty menu z całą pewnością spożywane są jedynie poprzez Gości? Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, niezbędnie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży oraz jej konsekwencje dla lokalu, a także – najważniejsze: sprawne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej. Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne: •7 na 10 osób ma tzw. Elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się nietrudna okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno. •W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży. •Taki poziom kradzieży z łatwością może doprowadzić do bankructwa. •Nieuczciwości nie da się całkiem pousuwać, lecz przy korzystnym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.