Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z „tymi innymi". Czyli osobami, które od pierwszej minuty spotkania przy ekspresie do kawy zaczynają działać ci na nerwy. I nieważne, czy pracujesz w kameralnym zespole, czy w sporej korporacji, czy jesteś prezesem czy kurierem, twoi współpracownicy potrafią zepsuć smak każdego sukcesu – jak kwaśne mleko w kawie.
Per Henrik Stenstrøm na co dzień prowadzi wykłady na temat życia w pracy. Zauważył bowiem, że w środowisku pracy przyjmujemy przeróżne role, tak jak w życiu. Na podstawie wieloletnich obserwacji udało mu się stworzyć klasyfikację stanowczo irytujących pracowników, których podzielił na siedem kategorii: od Gwiazdy po Pasażera na gapę.
Dokonuje analizy tych typów osobowości i doradza, w jaki sposób można ich spacyfikować, żeby współpraca była owocna, a pierwsza poranna kawa stała się miłym biurowym rytuałem. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.