Jak jesteś postrzegana w pracy? Co myślą o Tobie koledzy, współpracownicy, kupujący, Twoi przełożeni? Czy wykazujesz pewność siebie podczas zebrań, negocjacji, rozmów z klientami lub z szefem? Czy Twoja postawa przemawia na Twoją korzyść, czy raczej nie? Kobiety posiadają lepsze kwalifikacje aniżeli mężczyźni, zdobywają wyższe stopnie wykształcenia, a jednak w wielu dziedzinach życia zawodowego wciąż nie są równouprawnione. Mimo genialnych kwalifikacji i osiągnięć nie cieszą się takim zachwytm, nie posiadają takich możliwości awansu i zarobku jak mężczyźni. Niezwykle znacznym czynnikiem jest w tej kwestii styl bycia. W karierze zawodowej bardzo przydatna jest świadomość, iż na sukces składa się nie tylko fachowość i wysiłek,na dodatek ewidentnie, pewność siebie, no i czujność wobec męskiej skłonności do imponowania. Wcale nie trzeba być aktorką ani First Lady – każda kobieta może nauczyć się autorytarnej postawy, i to w niedługim czasie. Nauka zajmie Ci tyle czasu, ile przeczytanie tej książki. Dr Cornelia Topf jest szanowaną specjalistką w dziedzinie efektywnego komunikowania się. Sukces jej warsztatów, szkoleń i prelekcji na międzynarodowej arenie oraz dotychczas wydany tuzin bestsellerowych poradników dowodzą ścisłego związku głoszonych z pasją teorii z praktyką. Od dwudziestu lat zajmuje się coachingiem – jest szkoleniowcem w augsburgskim Instytucie skutecznej Komunikacji (Augsburger Institut für Erfolgskommunikation). Jest znana poza granicami Niemiec, niezwykle jako ekspert w dziedzinie mowy ciała, przekonywającej retoryki, nienagannych manier, profesjonalnych negocjacji, produktywnego działania, niezależności w każdej sytuacji, pewności siebie, słowem: wszystkiego, co dotyczy kobiety i jej kariery.