Zdjęcia Komunikacja w kryzysie. jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Pozostałe książki
Dostępność:Do kupienia
Komunikacja w kryzysie. jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Do kupienia w:
72,38 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może aktualnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza...
Prezentowany produkt Komunikacja w kryzysie. jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 72,38 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczego porównania setek sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301212612
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Komunikacja w kryzysie. jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Komunikacja w kryzysie. jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Komunikacja w kryzysie. jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem (sklep TaniaKsiazka.pl)
72,38 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o obowiązujących cenach i dostępności towaru zastosowane w klasyfikacji pobierane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może aktualnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest wyśmienitym poradnikiem dla specjalistów ds. PR albo komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową...
Parametry
ISBN
9788301212612
Oprawa
Miękka
Autor
Kate hartley
Wydawnictwo
Dom wydawniczy pwn
Ilość stron
240
Rok wydania
2020
Kategoria
Pozostałe książki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Franciszek E.
22.01.2025
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas niesamowicie istotna
Jeżeli skorzystać z oferowanego Komunikacja w kryzysie. jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem prześlij nam swoją subiektywną recenzję lub opinię. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest na dobrym poziomie.
Książka 24 klatki na sekundę. Rozmowy o animacji składa się z 21 wywiadów Mariusza Frukacza z twórcami animacji urodzonymi w latach siedemdziesiątych...
Iluzja a realizm... To pierwsze panoramiczne opracowanie w języku polskim dotyczące sztuki holenderskiej XVII w., z uwzględnieniem najwybitniejszych...