"Nad pytaniem: "Czym jest PR?" zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, iż opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.
Brak świadomości jest tym bardziej atrakcyjny, iż PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy oglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości albo telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów albo danych, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych - zawsze możecie spodziewać się, iż PR maczał w tym palce.
Jeżeli natomiast opinia publiczna, a choćby specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to z zasady pojawia się dużo szkodliwych nieporozumień. (…) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją w środku i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: "Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili"."
Ze wstępu autora
"niebanalne i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej modnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który demonstruje konkretne przypadki, solidne informacje i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i dostępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących i osób zainteresowanych tematyką."
Bartosz Milczarczyk
Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR