"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa, a także politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez sporej przesady, całego świata.
Wraz z autorem śledzić możemy $3160 analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach $3161 jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia.
Jest to więc lektura bez wątpienia skłaniająca do refleksji, a być może również napisana ku przestrodze".Prof. Mariusz CzubajAndrzej Grabarczuk $3162 doktor nauk humanistycznych z zakresu kulturoznawstwa.
Autor książki,,Uprawnienia wojenne prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki" (2011). Dziennikarz związany z Polską Agencją Prasową. Specjalizuje się w tematyce stylu życia i kultury popularnej. Mieszka w Warszawie, pochodzi z Krasnegostawu (woj.
lubelskie).