Zdjęcia Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
Pozostałe książki
Dostępność:Do kupienia
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
Do kupienia w:
51,15 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długofalowej przewagi konkurencyjnej i jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena...
Proponowany artykuł Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 51,15 zł. Oferta ta jest efektem zbiorczej analizy olbrzymiej ilości sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788375569056
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy (sklep TaniaKsiazka.pl)
51,15 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i aktualnych cenach użyte w zestawieniu są pobierane niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długofalowej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana poprzez zróżnicowane grupy interesariuszy:...
Parametry
ISBN
9788375569056
Oprawa
Miękka
Autor
Danuta szwajca
Wydawnictwo
Cedewu
Ilość stron
212
Rok wydania
2017
Kategoria
Pozostałe książki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Danuta D.
01.11.2024
Przesłane przez konsumentów opinie / recenzje pomogą innym klientom
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z pokazywanego produktu Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną oceną i opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.