Oparty na badaniach użyteczny poradnik przedstawiający, jak radzić sobie z nieprzystępnymi ludźmi w pracy Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów skomplikowanych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-zadziornym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia na dodatek zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Nowoczesnanie w zgodzie z zasadami nie za każdym razem jest nietrudne, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych części prawidłowych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach. Relacje pomiędzy ludźmi w pracy bywają trudne. Stres, jaki powodują codzienne kontakty z nieprzystępnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i efektywność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany albo zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować. W książce wyszukasz mnóstwo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych, a także ergonomiczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie stwarzać niepodatność w interakcjach międzyludzkich. „Ta książka udowadnia, iż dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie". —DANIEL GOLEMAN, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna „Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw solidnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym". —ESTHER PEREL, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa" prowadzi podcasty pt. „Where Should We Begin?", a także „How’s Work?" „dostępna, praktyczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi współpracownikami i jak zmienić relacje z nimi w jedne z najcenniejszych w firmie". —ADAM GRANT, autor bestselleru „New York Timesa" pt. Leniwy umysł prowadzi podcast TED „WorkLife" W tej mądrej i opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo skuteczny i poręczny model radzenia sobie z trudnymi współpracownikami. Bez względu na to, jaka jest twoja sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole". —DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Timesa" pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive AMY GALLO jest redaktorką współpracującą z cenionym czasopismem „Harvard Business Review" oraz autorką książki pt. HBR Guide to Dealing with Conflict i współprowadzącą podcast HBR o nazwie „Women at Work". Jej artykuły ukazały się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej, przekazywaniu i otrzymywaniu feedbacku, zarządzaniu czasem i przywództwu. Gallo, jako popularna prelegentka i facylitatorka, pomogła tysiącom liderów produktywniej radzić sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy. Ukończyła Uniwersytet Yale, a tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Browna.