Nie warto wyważać otwartych drzwi ani ponownie wynajdywać koła. Sprytniej jest skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań, które ktoś już opracował i wdrożył. Dlatego właśnie mądrzy programiści lubią wzorce projektowe: to jest ich sekretny sposób, aby nie tracić sił na nudne drobiazgi, tylko zająć się trudniejszymi, ważniejszymi i ciekawszymi zadaniami.
Nic dziwnego, że powstało naprawdę bardzo dużo wzorców projektowych. Przegląd ich wszystkich byłby niemożliwy. Które z nich więc są najpotrzebniejsze w programowaniu obiektowym i kiedy precyzyjnie z nich skorzystać? Odpowiedź na to fundamentalne pytanie odszukasz w tej książce? drugim wydaniu znakomitego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu.
Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z linii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I właśnie dzięki czemu zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz mnóstwo zmysłów i niepostrzeżenie poznasz najprzydatniejsze i najciekawsze wzorce projektowe użytkowane w programowaniu zorientowanym obiektowo.
Tak złożone tematy, jak klasy, interfejsy, kolekcje czy łączenie wzorców, staną się jasne i zrozumiałe. Tego wszelkiego będziesz się uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując użyteczne ćwiczenia, pisząc aplikacje - i wybuchając głośnym śmiechem!
W książce pomiędzy innymi: konkretne podstawy korzystania z wzorców projektowych dlaczego wzorce projektowe są perfekcyjne do programowania zorientowanego obiektowo hermetyzacja, adaptacja, zarządzanie kolekcjami, kontrola dostępu i mnóstwo innych wzorców poręczne wdrażanie wzorców projektowych mnóstwo radości z tworzenia ładnego kodu obiektowego Witaj w Obiektowie - i ciesz się każdą nową klasą!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.