Zdjęcia Swish Max2 I Swish Max3, 48982000100KS (41800)
Informatyka
Dostępność:Do kupienia
Swish Max2 I Swish Max3,100KS (41800) (PWN)
Do kupienia w: Marka: PWN
60,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł SWiSH Max2 i SWiSH Max3 Podtytuł Animacje flash - jakie to proste! Autor Roland Zimek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-15995-5 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie...
Sugerowany produkt Swish Max2 I Swish Max3, 48982000100KS (41800) możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 60,80 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnego porównania wielu sklepów oraz hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301159955
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Swish Max2 I Swish Max3, 48982000100KS (41800)
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Swish Max2 I Swish Max3, 48982000100KS (41800) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Swish Max2 I Swish Max3, 48982000100KS (41800) (sklep TaniaKsiazka.pl)
60,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności i cen zastosowane w naszej klasyfikacji są synchronizowane praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł SWiSH Max2 i SWiSH Max3 Podtytuł Animacje flash - jakie to proste! Autor Roland Zimek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-15995-5 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 366 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 1. Opis programu i instalacja 13 1.1. Nowości w SWiSH Max2 13 1.1.1. Wygląd okna programu 13 1.1.2. Język skryptowy 13 1.1.3. Efekty 14 1.1.4. Tworzenie obiektów 15 1.1.5. Import i eksport 16 1.2. Wymagania systemowe 16 1.3. Instalacja programu 17 1.4. Menu startowe 23 1.4.1. Tworzenie nowej animacji 25 1.4.2. Otwieranie ostatnio edytowanej animacji 25 1.4.3. Pomoc programu 26 1.4.4. Polskojęzyczne Forum użytkowników programu SWiSH Max 27 1.4.5. Sprawdzanie nowej wersji programu 28 1.5. Okno programu 28 1.5.1. Górne menu 29 1.5.2. Paski narzędzi 30 1.5.3. Oś czasu 31 1.5.4. Obszar animacji 31 1.5.5. Efekty 32 1.5.6. Narzędzia 32 1.5.7. Widok 32 1.5.8. Filmy 33 1.5.9. Panele 33 2. Pierwsza animacja 37 2.1. Ustawienia obszaru animacji 38 2.2. Prosta animacja ruchu obiektu 39 2.3. Ruch obiektu wzdłuż linii prostej 41 2.4. Ruch obiektu wzdłuż dowolnej ścieżki 43 2.5. Sterowanie przebiegiem animacji 46 3. Tworzenie i modyfikacja obiektów 49 3.1. Podstawowe obiekty zamknięte 49 3.2. Autokształty 50 3.3. Odcinki i krzywe 52 3.4. Przekształcenia i transformacje obiektu 53 3.4.1. Przekształcenia obiektu 53 3.4.2. Transformacje obiektu 55 3.4.3. Punkty transformacji i odniesienia 57 3.4.4. Panele Transformacja i Przekształcenie 58 3.4.5. Perspektywa 61 3.5. Zmiana kształtu 62 3.6. Wypełnienia i kontury obiektów 65 3.6.1. Kontury obiektów 65 3.6.2. Wypełnienia obiektów 67 3.6.2.1. Brak wypełnienia i wypełnienie jednolite 67 3.6.2.2. Wypełnienie gradientowe 68 3.6.2.3. Wypełnienie obrazem 70 3.6.2.4. Szczegóły obrazka 71 3.6.3. Transformacja wypełnienia 77 3.7. Wstawianie tekstu 78 3.7.1. Wprowadzanie tekstu do animacji 78 3.7.2. Formatowanie tekstu 78 3.7.3. Teksty dynamiczne i pola formularzy 81 3.8. Importowanie 84 3.8.1. Import obrazów 84 3.8.2. Import dźwięków 85 3.8.3. Import wideo 86 3.8.4. Import animacji 89 3.8.5. Import grafiki wektorowej 91 3.8.6. Importowanie tekstu 92 3.9. Nazywanie obiektów 92 3.10. Grupowanie obiektów 93 3.11. Przekształcanie tekstu na krzywe 95 3.12. Zmiana kolejności obiektów 98 3.13. Dokładne rysowanie i wyrównywanie obiektów 99 3.13.1. Siatka 100 3.13.2. Prowadnice 101 3.13.3. Przyciąganie do obiektów i punktów 102 3.13.4. Wyrównywanie obiektów 102 3.14. Klipy 107 3.15. Maskowanie 110 3.16. Części 113 3.16.1. Wstawianie części 113 3.16.2. Przykłady wykorzystania składników 116 3.16.2.1. Element efektu odbicia obiektu 116 3.16.2.2. Element listy rozwijanej 119 3.16.2.3. Składnik przewijanego menu 121 3.16.2.4. Składnik postępu wczytywania 123 3.17. Biblioteki 126 4. Efekty 131 4.1. Efekty Umieść i Usuń 132 4.2. Efekt Przesuń 134 4.3. Efekt Zanikaj/Pojawiaj 134 4.4. Efekt rozszerzaj/Pomniejszaj 136 4.5. Efekt Przewijaj 137 4.6. Efekt Rozmywaj 139 4.7. Efekty pochodne 141 4.7.1. Obróć w 3D, kurcz 143 4.7.2. Spirala – zwijaj 145 4.7.3. Odstępy – zmniejszaj (Kerning) 146 4.7.4. Spłaszczanie – Spłaszcz 147 4.7.5. Obrót w losową stronę 148 4.7.6. Wszystko na morzu 149 4.7.7. Bugi 150 4.8. Efekt Transformacja 151 4.9. Efekt Ściskaj 152 4.10. Efekt Naprzemian 153 4.11. Efekt Wąż 155 4.12. Efekt Eksplozja 157 4.13. Efekt Obróć w 3D 159 4.14. Efekt Fala w 3D 160 4.15. Efekt Wir 162 4.16. Efekt Fala 163 4.17. Efekt Pisz na maszynie 165 4.18. Efekt Przywróć 167 4.19. Efekt Powtórz Klatki 167 4.20. Zakładka Ruch 169 4.21. Zakładka Korekta 173 4.22. Zakładka Start na 174 4.23. Zakładka Kaskada 176 4.24. Zakładka Kamera 178 4.25. Zakładka Transformacja 178 4.26. Tworzenie własnych efektów 179 4.27. Przeglądarka efektów 181 5. Zarządzanie animacją i programem 183 5.1. Zapisywanie i eksportowanie animacji 183 5.1.1. Umieszczanie animacji na stronach internetowych 184 5.1.2. Umieszczanie animacji w prezentacji Microsoft PowerPoint 186 5.1.3. Tworzenie samodzielnie wyświetlającej się prezentacji 188 5.1.4. Tworzenie filmu z animacją 189 5.1.5. Podgląd tworzonej animacji 191 5.2. Ustawienia eksportu animacji 192 5.2.1. Ustawienia eksportu SWF 193 5.2.2. Ustawienia eksportu istotników języka HTML 198 5.2.3. Ustawienia eksportu plików video i grafiki 200 5.2.4. Ustawienia eksportu dźwięku 201 5.3. Zarządzanie scenami i animacją 201 5.3.1. Właściwości sceny 201 5.3.2. Wstawianie i usuwanie scen 203 5.3.3. Chowanie i blokowanie obiektów 204 6. Przykłady skryptów 207 6.1. Panel Skrypt 207 6.2. Panel Debug 210 6.3. Zdarzenia obsługujące mysz 218 6.4. Zmiana cechy obiektów 221 6.5. Zmienne i obliczenia 224 6.6. Sterowanie przebiegiem animacji 226 6.7. Gra „Za mało, za dużo" 228 6.8. Pola formularzy 231 6.9. Zegar 235 6.10. Preloader 241 6.11. Obsługa klawiatury 247 6.12. Przewijanie zawartości pola tekstowego 250 6.13. Przewijanie tekstu w polu o dowolnym zarysie 252 6.14. Przyciski rollover 254 6.15. Interaktywne menu 259 6.16. Odtwarzanie muzyki 262 6.17. Przeciąganie obiektów 265 6.18. Wczytywanie plików SWF do animacji 268 6.19. Wczytywanie tekstu z pliku 272 6.20. Drukowanie tekstu na drukarce 276 6.21. Właściwości fizyczne klipów 278 7. Skrypty 281 7.1. Zmienne i operatory 281 7.2. Polecenia przycisku Add Script 284 7.2.1. Zdarzenia 285 7.2.2. Zdefiniuj Funkcję() 291 7.2.3. Klatka 294 7.2.4. Sterowanie 296 7.2.5. Dynamiczne klipy 298 7.2.6. Zewnętrzne pliki i dane 299 7.2.7. Oglądarka/Sieć 301 7.2.8. Dźwięk 304 7.2.9. Ciągnięcie myszą 304 7.2.10. Deklaracje 305 7.2.11. Warunki 308 7.2.11.1. If () 309 7.2.11.2. Zdefiniowane instrukcje if() 312 7.2.11.3. Switch 315 7.2.12. Pętle 317 7.2.12.1. Pętla while () 317 7.2.12.2. Pętla do 318 7.2.12.3. Pętla for () 320 7.2.12.4. Przerywanie pętli 321 7.2.13. Bloki 322 7.2.14. Wyjątki (SWF7+) 324 7.2.15. Debug 325 7.3. Funkcje predefiniowane 326 7.3.1. Funkcje proste 327 7.3.2. Funkcje matematyczne 330 7.3.3. Funkcje tekstowe 334 7.3.4. Funkcje tablicowe 336 7.3.5. Funkcje daty i czasu 339 7.3.6. Funkcje klawiszowe 340 7.3.7. Funkcje sceny 341 7.3.8. Funkcja stopera 341 7.4. Stałe 342 7.5. Cechy obiektów 343 7.6. Ścieżki obiektów 344 8. SWiSH Max3. Jeszcze prostsze animacje flash 347 8.1. Przegląd nowości w SWiSH Max3 347 8.2. Projekty 349 8.3. Narzędzie składnik 357 8.4. Konwertowanie obiektu do ścieżki ruchu 358 Indeks 361
Parametry
ISBN
9788301159955
Oprawa
Miękka
Autor
Zimek, roland
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
368
Rok wydania
2009
Kategoria
Informatyka
Producent
PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mariusz Z.
22.12.2024
Przesłana przez Ciebie opinia produktu PWN ułatwic decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli tylko miałeś okazję korzystać z proponowanego produktu Swish Max2 I Swish Max3, 48982000100KS (41800) podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako mocna podstawa dla kolejnych programistycznych...