Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust$488 Wszystkie sprawnie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc równocześnie treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i stwarzając kampanie społeczne.,,Viral" to pierwsza na polskim rynku książka przedstawiająca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, aby przekazywać je dalej.
Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, bezsprzecznie dalej.
interesujące, użyteczne i potrzebne źródło wiedzy dla marketingowców - w szczególności zajmujących się content marketingiem - specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
"Piotr Bucki starannie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie i podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić".
Janina Bąk "Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii ukazuje w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane,,Funkcja tożsamościowo-twórcza treści" chcemy zaraz opowiedzieć znajomym.
A o to chyba w viralu chodzi, prawda$489" Paweł Tkaczyk "Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się szczególnie mnóstwo treści.
Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak". Rafał Żak Powyższy opis pochodzi od wydawcy.