"Programowanie$3426 Ze Scratchem to czysta przyjemność! Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, poprawnie trafiłeś!
A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów.
upraszcza naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie ciekawych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym. By dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania.
Scratch. Wydanie II! momentalnie i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz znakomitą przygodę! Książka sprawdzi się w sytuacji zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych.
Pierwsza część posiada bardzo precyzyjny opis środowiska, a druga to wyśmienite pomysły na rozbudowane gry komputerowe. Części środowiska Scratch i sposoby ich użycia użytkowanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli poręczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe ciekawe zadania z programowania z rozwiązaniami Zostań asem programowania!
Napisz swoją pierwszą grę komputerową! O autorach Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą markę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.