Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w produkcji produktów interaktywnych. Książka przedstawia nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego skutkiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.
Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji,tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest potrzebnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów.
Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne i korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane.
Książka została napisana jednocześnie dla miłośników, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi mnogość metod i ułatwi ich wybór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.
Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza mieści: ▪ pigułkę, czyli najważniejsze atrybuty i komponenty składowe danej metody, tak żeby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, ▪ plusy i minusy, ułatwiające prędki wybór metody do danego kontekstu, ▪ dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić cykl i jakich błędów unikać, ▪ ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować choćby nad wyraz doświadczonych badaczy, ▪ przykład, czyli użyteczne wykorzystanie metody w potężnym projekcie.
Tytuł Badania jako Podstawa Projektowania User Experience Autor Iga Mościchowska,Barbara Rogoś-Turek Wydawnictwo PWN EAN 9788301213244 ISBN 9788301213244 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 500 Rok wydania 2020 Wydanie 1