Po opanowaniu podstaw, okiełznaniu lutownicy i zaprogramowaniu jakiegoś robota (albo i dwóch), masz już umiejętności, które pozwolą ci na kolejny krok w używaniu Arduino. Ale gdzie szukać nowych pomysłów po zrealizowaniu wszystkich pozycji ze swojej listy projektów$265 Zrób to sam z Arduino poprzez przeróżne, funkcjonalne i rozrywkowe, projekty dla przeciętniezaawansowanych pokaże ci, co zrobić, żeby nie zaniedbywać praktyki w majsterkowaniu.
Możesz wzbogacić swoje inżynieryjne i elektroniczne know-how, wykonując 10 złożonych projektów: o Gra z pomiarem czasu reakcji, z zastosowaniem możliwości pracy Arduino w czasie rzeczywistym o Przyrząd do wytrawiania własnych płytek drukowanych o dostosowywany zasilacz ze zmiennym napięciem o Kinetyczny rotomat wystrojony w diody LED o Asystent parkowania w garażu, oznajmiający znakomite zaparkowanie o funkcjonalny i kolorowy miernik pH o Chronograf balistyczny, który potrafi mierzyć prędkość wylotową wiatrówek, broni pneumatycznej i śrutowej o Oszczędzacz akumulatora, który uniemożliwia przypadkowemu rozładowaniu o Generator fali kwadratowych o Termometr demonstrujący temperaturę przy pomocy sekwencji kolorowych diod LED.
Każdy projekt zaczyna się od listy wymaganych narzędzi i komponentów, a następnie podane są instrukcje, pełny szkic oraz szablony do wykonania drukowanej płytki, jak na dodatek wskazówki dotyczące konstrukcji trwałej obudowy.
wyszukasz tu również uwagi autora, które niewątpliwie zainspirują cię do własnych wynalazków. Skompletuj podzespoły, przyszykuj lutownicę i przygotuj się na zdobycie nowych umiejętności związanych z wykorzystywaniem Arduino dzięki Zrób to sam z Arduino.
Autor przekładu: Maciej Baranowski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski.