Atakowani przez prędkie zmiany i bombardowani natłokiem danych nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w korzystnym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, żeby móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.
Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość („Zwierciadło" nr 5/2017)
Autentyczność jako nurt marketingowy cały czas się rozpowszechnia.
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów.w głównej mierze skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!
Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Podkreśla Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, iż Twoja producent staje się nie do podrobienia. Dzięki czemu możesz docierać do właściwych osób — Twoich genialnych konsumentów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Masz przed sobą funkcjonalny przewodnik zawierający sporo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka także przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Drugie wydanie książki pozostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.
nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — namawiają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.
Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i unikalny — taki jak Ty.
Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?
Zapisz to!
O autorze
Anna Piwowarska — poprzez sześć lat pracowała jako copywriterka w agencjach reklamowych. Pisała i wymyślała hasła i kampanie dla wielkich marek. Obecnie jako freelancerka pisze teksty na zlecenie i rozwija własną producenta pod nazwą Autentyczny Copywriting. Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie przekazuje podczas warsztatów i konsultacji właścicielom niepokaźnych biznesów, stworzonych z pasją i sercem. Podpowiada, jak kreować swoją firmę na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Pisze o tym ponadto na swej stronie: www.autentycznycopywriting.pl.
Podtytuł: Jak kreować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie.
ISBN: 9788328344907
Kod paskowy: 9788328344907
Autorzy: Piwowarska Anna
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
liczba stron: 264
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 13.0x20.0
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.334
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka