Wszystko zaczyna się od... Rozmowy.
Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.To ona pomaga rozwinąć relację,nieraz też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano przy pomocy innych słów - życzliwych i prawidłowych. Istotnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który zawiadamia, ale nie rani. Krytykuje, ale nie obraża. Przekazuje wiedzę, lecz nie poucza. I motywuje - szczerze, efektywnie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.
Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swymi pracownikami?
Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, by kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomagaswoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Namawia do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić i jak mówić rzeczy nieprzystępne i nie niszczyć przy tym relacji.
Tytuł Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem Autor Łada Drozda Wydawnictwo One Press EAN 9788328374140 ISBN 9788328374140 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty ilość stron 160 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1