"Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel nie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu albo wykorzystanie swojego doświadczenia i znajomości, by zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, żeby wreszcie poszło spać.
Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Na ogół wynika ono z akceptacji tego, co akurat się przydarza. Zamiast zastosować potencjał zdarzeń, ludzie szukają wymówek: gdzieś utknęli, ktoś ich wykorzystał albo zostali pominięci.
Tymczasem wrodzoną cechą naszego gatunku, która niegdyś umożliwiła nam przetrwanie, jest zdolność do osiągania celu. W książce opisano koncepcję powershiftu - mechanizmu przenoszenia mocy prowadzącego do nieuchronnego sukcesu.
Dowiesz się, jak zastosować tę niezwykłą metodę, by poradzić sobie z każdym wyzwaniem i przejąć panowanie nad swym życiem. Przekonasz się, iż dzięki umiejętności przenoszenia siły - z innych ludzi na siebie, z siebie na innych, z jednej dziedziny na drugą - można efektywnie doprowadzić do transformacji.
Z kolei te przemiany mogą napędzać rozwój osobisty i zawodowy, pozwolić na rozwinięcie własnego biznesu czy też pomóc w osiągnięciu celu, który bez tego na zawsze pozostałby w sferze marzeń! Dzięki tej książce nauczysz się wykorzystywać: swój wpływ: zaczniesz robić wrażenie i udoskonalać swoją reputację umiejętności negocjacyjne: wykształcisz technikę odnoszenia obustronnych zwycięstw relacje międzyludzkie: zadbasz o więzi, rozwiniesz je i utrwalisz Nie ma żadnych ograniczeń.
Istnieją tylko okresy stagnacji Bruce Lee O autorach John Daymond, który teraz uważany jest za jednego z najkorzystniejszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swego samochodu, a dzięki swemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę.
Jego producent ciuchów FUBU znana jest na całym świcie, a w niemało innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najmocniej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank. Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU w wartą teraz 6 miliardów producenta, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody.
Pomimo swych sukcesów nie osiadł na laurach i nadal pokazuje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest w dodatkua autorem bestsellerów New York Timesa i szczególnie rozchwytywanym mówcą motywacyjnym.
Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie. Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym,,Display of power, The brand within", a także,,Siły przedsiębiorczości, siły upadku".
Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young.
Daniel Paisner jest amerykańskim autorem i współautorem ponad sześćdziesięciu książek. Kilkanaście z nich stało się bestsellerami. Pisząc, współpracował z wieloma znanymi osobami, także ze świata pokaźnego sportu i biznesu.