Ten użyteczny poradnik, opracowany z myślą o menedżerach projektów i administratorach systemu SharePoint, pomaga w określeniu najkorzystniejszych metod wdrażania programu SharePoint 2010 w organizacji. Omówione pozostały możliwości programu SharePoint i zalecane techniki zarządzania procesem realizacji i regulowania systemu do potrzeb użytkowników, takich jak praca zespołowa, a także wspólne opracowywanie i publikowanie informacji. Odkryj jak: Definiować specyfikacje systemu SharePoint 2010 na podstawie wymagań użytkownika Planować cykl wdrażania systemu SharePoint i kompletować zespół Określać funkcje, produktywność, interfejsy i projekt systemu Optymalizować sprzęt, oprogramowanie i architekturę informacji Przejąć kontrolę nad procesem dokumentowania w czasie wdrażania systemu SharePoint Zarządzać systemem w sposób uwzględniający zmieniające się potrzeby organizacji O autorze: Geoff Evelyn jest ekspertem w zakresie projektowania, opracowywania architektury, implementowania, planowania, zarządzania strategicznego, odzyskiwania awaryjnego i automatyzacji systemów informacyjnych SharePoint. Posiada tytuł Fellow of the Institution of Analysts and Programmers oraz należy do stowarzyszenia Institute for the Management of Information Systems.