zastosowanie informacji zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł zastosować w swojej firmie całkowitą moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi.
Algorytmy stosowane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe dane dane behawioralne wygenerowane poprzez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie.
Ten funkcjonalny przewodnik gromadzi opisy skutecznych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz informacji behawioralnych. Progresywna architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni użyć testy A/B.
Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań choćby w sytuacji, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta użyteczna książka, napisana przystępnym stylem i dedykowana dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych oraz behawiorystów, mieści kompletne przykłady i ćwiczenia wykorzy-stujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać lepszy wgląd w dane.
Zagadnienia przeanalizowane w książce: • Poznanie specyfiki informacji behawioralnych. • Przedstawienie różnic między pomiarami a prognozami. • Wyjaśnienie, w jaki sposób można oczyścić i przygotować informacje behawioralne.
• Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie słusznych decyzji biznesowych. • zastosowanie informacji behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny, a także skutku.
• Zaprezentowanie kompleksowej metody zezwalającej na uzyskanie klarownego podziału klientów na grupy. „Ta książka jest nieszablonowa, ponieważ inicjuje się od przedstawienia pytań i problemów i wykorzy-stuje w postaci prawdziwych narzędzi optymalne techniki i języki programowania.
dzięki temu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać stanowczo ważne i nieprzystępne zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją." —Eric Weber Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami beha-wioralnymi.
W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa przez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research.
posiada tytuł magistra ekonometrii, a także doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu.