Zdjęcia zarządzanie wartością z klientem

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Zarządzanie wartością z klientem (Wolters Kluwer Polska SA)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wolters Kluwer Polska SA
81,67 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Zarządzanie wartością z klientem Autor Kazimierz Rogoziński Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3594-2 seria Monografie ekonomiczne Rok wydania 2012 liczba stron...

Prezentowany towar zarządzanie wartością z klientem można nabyć w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 81,67 zł. Oferta ta jest efektem zbiorczego porównania setek sklepów oraz hurtowni w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788326435942

Autor

Kazimierz rogoziński

Sprawdź promocyjne oferty na zarządzanie wartością z klientem

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zarządzanie wartością z klientem jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

zarządzanie wartością z klientem (sklep TaniaKsiazka.pl)

81,67 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat cen i dostępności towaru użyte w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Zarządzanie wartością z klientem Autor Kazimierz Rogoziński Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3594-2 linia Monografie ekonomiczne Rok wydania 2012 ilość stron 440 Format pdf Spis treści Wstęp 13
1. Wartość - pojęcie wieloznaczne 21
1.1. Etymologia 21
1.2. Wstępne uściślenia terminologiczne 21
1.3. Kategoria wartości w ekonomii 23
1.4. Wartość w rozumieniu potocznym 23
2. Wyjściowy consens pojęciowo-znaczeniowy 24
2.1. Założenia dotyczące istnienia wartości 24
2.2. Wstępne rozróżnienia i pochodne znaczeniowe 25
3. Jak istnieją wartości? 27
3.1. Powstawanie, zjawianie się wartości 27
3.2. Istnienie jako urzeczywistnianie (się) 28
4. Teoria wartości. Prezentacja stanowisk wyjaśniających istnienie wartości 37
4.1. Możliwość formułowania zobiektywizowanych sądów dotyczących wartości albo o obronie stanowiska subiektywistycznego 37
4.2. Krytyczny przegląd najważniejszych stanowisk dotyczących istnienia wartości 39
4.3. Dualizm - cechą akcentującą wartości 44
5. Wartości w kontekście kultury. Aksjologiczny rozmiar wartości 48
5.1. Wartości jako podstawa odpowiedzialnego działania 48
5.2. Geneza systemów wartości 49
5.3. Opozycyjność: natura versus kultura i jej konsekwencje dla działalności gospodarczej 52
5.4. Kultura versus cywilizacja 60
5.5. "Dobro" jako podstawowa kategoria wartościująca 62
5.6. Dobro w kontekście aksjologii 66
5.7. Podmiotowy wymiar wartości 67
6. TRIADA albo aksjologiczny rozmiar wartości 69
6.1. Zawartość fundująca znaczenie 69
6.2. TRIADA - jedność odniesień 72
6.3. Konsekwencja wynikająca z uznania TRIADY wartości 73
7. Prymat Dobra 75
7.1. Dobro wyznaczające ludzkie beneficjum 75
7.2. Dobrostan przed dobrobytem 76
7.3. Aktualność dobra wspólnego 77
7.4. Nieopozycyjność zła 78
8. Podmiotowy aspekt postrzegania i u-obecniania wartości 80
8.1. Postrzeganie 80
8.2. Urzeczywistnianie 81
8.3. Klasyfikacja podmiotów uczestniczących w procesie wartościowania 81
8.4. Człowiek jako twórca wartości 83
8.5. Ja i "mój" świat. Formowanie świata dzięki wartościom 84
9. Pomocniczo-porządkujące określenie wartości 86
9.1. Pożądawczo-sprawczy stosunek do wartości 86
9.2. Oceniająco-krytyczny stosunek do wartości 87
9.3. Usługa jako Dobro 89
10. Ewolucja poglądów na wartość 90
11. Antropologiczny zwrot 92
11.1. Dorobek psychologii humanistycznej 92
11.2. Wkład antropologii filozoficznej 93
11.3. Inspiracje antropologiczne 94
11.4. Dylemat człowieka - sprawcy wartości 96
12. Nowe uporządkowanie rzeczywistości: trzy światy K.R. Poppera 97
12.1. Rzeczywistość wielowymiarowa 97
12.2. Za-wartość świata 3 98
12.3. Włączenie TRIADY w wielowymiarową rzeczywistość 100
13. Aksjologicznie utrwalona hierarchia wartości 102
13.1. Tradycyjna hierarchia potrzeb 102
13.2. Gradacja wartości 103
14. Hierarchia wartości M. Schelera a hierarchia potrzeb A. Maslowa 105
14.1. Wartości pionowo uporządkowane 105
14.2. Hierarchie - próba uzasadnienia 111
14.3. Potrzeby a pragnienia 113
14.4. Prywatność potrzeb a wspólnotowość oczekiwań 115 15. Jeszcze jeden przydatny podział wartości 118
16. Pojęcie wartościowania i wyceny 120
16.1. Preferowanie 120
16.2. Sąd wartościujący 120
16.3. Ocena wartości 121
16.4. Wycena wartości 122
17. Praca - źródłem wartości 123
17.1. Pracy (od początku do końca) związek z wartością 123
17.2. Praca w perspektywie cyklu serwicyzacji gospodarki 126
17.3. Skrócona systematyka rodzajów pracy 129
17.4. Usługowe piętno odciskające się na pracy 131
17.5. Korzyści z myślowego regresu 132
18. Wartość - jako przedmiot poznania nauk ekonomicznych 141
18.1. Dwa nurty ekonomicznej teorii wartości 141
18.2. Wartość dodana 143
18.3. Droga pośrednia: przez VAT do wartości 144
18.4. Ekonomiczna wykładnia wartości dodanej 145
18.5. Wycena wartości klienta-udziałowca 149
18.6. Wartość odzyskiwana traci znaczenie na rzecz wartości doświadczanej 152
18.7. Wartość w perspektywie teorii usług 153
18.8. Współczesna analiza wartości odkrywająca znaczenie niematerialnych aktywów 155
19. W poszukiwaniu nowego źródła wartości 157
19.1. Nowe aktywa we współczesnej gospodarce zaczynają wyznaczać wartość 157
20. Wartość w gospodarce sieciowych powiązań 163
20.1. Gospodarka sieciowych powiązań (The network economy) 163
20.2. Społeczeństwo ludzi komunikujących się 166
20.3. Sieć - infrastrukturą odmaterializowanej gospodarki 168
20.4. Konsekwencje usieciowienia współczesnego społeczeństwa 180
20.5. Etyka hackerów, jako wytwór kultury innowacji, uzasadnieniem dla apologii kultury 188
20.6. Wartość jako podstawa apologii kultury 193
21. Konsumpcja jako sposób potwierdzania wartości 196
21.1. Wprowadzenie albo diagnoza stanu 196
21.2. Niebezpieczeństwo przekształcenia się nadwyżki w nicość w gospodarce nadmiaru 199
22. Zmiana paradygmatu marketingu 205
22.1. Symptomy dokonujących się zmian 205
22.2. Zmiany zaczęły się w usługach 206
22.3. Wartość w znaczeniu marketingowym 209
23. Od jakości do wartości 212
23.1. Kontekst interpretacyjny w kształcie 212
23.2. Możliwość synkretycznego ujęcia jakości 213
23.3. Jakość w sferze ponadzmysłowych doznań 215
23.4. Wartość ujęta interdyscyplinarnie 225
24. Wartość w ujęciu nauk o zarządzaniu 229
24.1. Zarządzanie wartością w warunkach niekonkurencyjnych celów 230
24.2. Wartość w układzie spolaryzowanych napięć 232
25. Pakiet wartości "dyscyplinarnie" uporządkowany 239
25.1. Podstawowy pakiet wartości 239
25.2. Wartość w ujęciu "dyscyplinarnym" 240
25.3. Szacunek wartości towaru 244
26. Definicja wartości ekonomicznej marketingowo i aksjologicznie skorygowana 248
27. Współczesne teorie kreacjonizmu wartości 250
27.1. Kreowanie wartości - skrótowa charakterystyka 250
27.2. Koncepcja twórczości zaprogramowanej 255
27.3. Nobilitujące signum twórczości 260
28. Novum organum ery postindustrialnej 262
29. Nowa typologia klientów 266
29.1. Aneks do tradycyjnej segmentacji 266
29.2. Jednostkowy klient jako przedmiot badań 274
29.3. Klient - wartość, konsekwencje wzajemnych odniesień 276
29.4. Nośniki wartości 283
30. Kształt paradygmatu współpracy 287
30.1. Przyczynek do "filozofii" współpracy 287
30.2. Bezkonkurencyjny paradygmat gospodarki rynkowej i jego konsekwencje 293
30.3. W stronę paradygmatu współpracy 303
30.4. Systematyzacja form współpracy 309
30.5. Logika ergonomiczna jako podstawa teorii współpracy 312
31. Wartość wspólnie dodana 315
31.1. Wartość wspólnie dodana w marketingowym kontekście interpretacyjnym 315
31.2. Współtworzenie wartości 317
32. Klient współwytwórcą wartości 320
32.1. Tworzenie wartości jako współtworzenie (Value creation as a co-creation 320
32.2. Konsumenci w poszukiwaniu doświadczeń źródłowych 324
32.3. Wyniki ustaleń i ich transpozycja 334
33. Zarządzanie relacjami z klientem. CRM jako CVM 337
33.1. Powstanie i znaczenie CRM 338
33.2. CRM - wpisane w schemat blokowy interakcje 340
33.3. CRM - wersja relacyjna 341
33.4. CRM jako VCM 346
34. Zarządzanie interakcjami z klientami 352
35. Oszacowanie korzyści wynikających ze współpracy 355
35.1. Postulat wyprowadzony z rozpoznanego trendu 355
35.2. Nowa korzyść: tworzenie wartości z klientem na fundamencie zaufania 356
36. Od łańcucha do konstelacji wartości 361
36.1. Dekonstrukcja łańcucha wartości 365
37. Wprowadzenie do relacyjnej konstelacji wartości 372
37.1. Fazy pośrednie prowadzące do RKW 372
37.2. RKW - zarys teorii 375
37.3. RKW - rekonstrukcja kontekstu 377
37.4. Kształt teorii RKW 380
37.5. RKW - rozmiar podmiotowy 388
37.6. Pomiar wyników 391
38. RKW - próby zdefiniowania 396
38.1. Stopnie analityczne 396
38.2. Kolejna próba zdefiniowania RKW 398
38.3. Definiowanie RKW 402
39. Korzystne implikacje wynikające z rozwiniętej RKW 409
39.1. Korzyści 409
39.2. Znaczące implikacje 411
40. Ku syntezie: nowy wymiar w myśleniu strategicznym 416
40.1. Możność - eksplikacja pojęcia 416
40.2. Możność - nowa przesłanka określająca przedsiębiorczość 422
Zakończenie 427
Summary 429
Bibliografia 433

Parametry

ISBN

9788326435942

Autor

Kazimierz rogoziński

Wydawnictwo

Kluwer sa wolters

Ilość stron

440

Rok wydania

2012

Kategoria

E-booki

Producent

Wolters Kluwer Polska SA

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Ryszard A.
Ryszard A.
04.12.2024
Nadesłana opinia / recenzja pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli skorzystać z oferowanego produktu zarządzanie wartością z klientem prześlij nam swoją subiektywną recenzję i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Odpowiedzialność dyscyplinarna sędziów, prokuratorów, adwokatów, radców prawnych i notariuszy, E1066961EB
\n\nW książce przedstawiono instytucję odpowiedzialności dyscyplinarnej zawodów prawniczych służby publicznej: sędziego i prokuratora, i...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach
Do sklepu Szczegóły

Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach

38,90 zł
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (cmr). komentarz
\n\nƒKomentarz obejmuje kompleksowe omówienie problematyki umowy międzynarodowego przewozu drogowego towarów, unormowanej Konwencją CMR,...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Odpowiedzialność odszkodowawcza za niezgodne z prawem działanie władzy publicznej Wolters kluwer polska sa
Tytuł Odpowiedzialność odszkodowawcza za niezgodne z prawem działanie władzy publicznej Autor Michał Ziółkowski Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu?
Tytuł Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? Autor Tomasz Garstka Język polski Wydawnictwo Wolters...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Zarządzanie szkoleniami. jak skutecznie realizować politykę szkoleniową w firmie Wolters kluwer polska sa
Tytuł Zarządzanie szkoleniami. Jak efektywnie realizować politykę szkoleniową w firmie Autor Paweł Kopijer Język polski Wydawnictwo Wolters...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Firma i jej ochrona, 937D8CC6EB
Do sklepu Szczegóły

Firma i jej ochrona, 937D8CC6EB

57,96 zł
Tytuł firma i jej ochrona Autor Joanna Jowita Sitko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1864-8 linia Monografie...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Współczesna gospodarka światowa, AZ#D7D3831EEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Współczesna gospodarka światowa Autor Anna Zielińska-Głębocka Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-4684-9...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Wolters kluwer polska sa Prawo podatkowe z kazusami i pytaniami
Tytuł Prawo podatkowe z kazusami i pytaniami Autorzy Andrzej Huchla, Paweł Borszowski, Rafał Kowalczyk, Patrycja Zawadzka, Dobrosława Antonów,...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Istota prokury i zasady odpowiedzialności prokurenta - grzegorz kamieński (pdf) Wolters kluwer polska sa
\n\nPublikacja jest próbą uporządkowania kodeksowych uregulowań przepisów o prokurze, a także ukazania najróżniejszych aspektów sporów,...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w ue Wolters kluwer polska sa
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...
Rekomendacja
Wolters Kluwer Polska SA Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB
Tytuł Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej Autor Katarzyna Jasińska Język polski Wydawnictwo...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
A.B.C
Do sklepu Szczegóły

A.B.C

24,21 zł
Kod wew.: 143771Autor: CHRISTIE AGATHAMiejsce i rok wydania: 2009 ilość stron: 40 s. Oprawa: CD rozmiary: 150x140 ISBN: 978-83-7267-417-3Kod...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Słodko-gorzko. dlaczego smutek i tęsknota są nam potrzebne do szczęścia, E1C4A82CEB
Nasza obsesja na punkcie nieustającego szczęścia nie sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, zdrowi ani spełnieni. Autorka światowego bestsellera...