Zarządzanie wartością z klientem (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
81,67 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zarządzanie wartością z klientem Autor Kazimierz Rogoziński Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3594-2 seria Monografie ekonomiczne Rok wydania 2012 liczba stron...
Prezentowany towar zarządzanie wartością z klientem można nabyć w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 81,67 zł. Oferta ta jest efektem zbiorczego porównania setek sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326435942
Autor
Kazimierz rogoziński
Sprawdź promocyjne oferty na zarządzanie wartością z klientem
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zarządzanie wartością z klientem jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zarządzanie wartością z klientem (sklep TaniaKsiazka.pl)
81,67 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat cen i dostępności towaru użyte w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Zarządzanie wartością z klientem Autor Kazimierz Rogoziński Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3594-2 linia Monografie ekonomiczne Rok wydania 2012 ilość stron 440 Format pdf Spis treści Wstęp 13 1. Wartość - pojęcie wieloznaczne 21 1.1. Etymologia 21 1.2. Wstępne uściślenia terminologiczne 21 1.3. Kategoria wartości w ekonomii 23 1.4. Wartość w rozumieniu potocznym 23 2. Wyjściowy consens pojęciowo-znaczeniowy 24 2.1. Założenia dotyczące istnienia wartości 24 2.2. Wstępne rozróżnienia i pochodne znaczeniowe 25 3. Jak istnieją wartości? 27 3.1. Powstawanie, zjawianie się wartości 27 3.2. Istnienie jako urzeczywistnianie (się) 28 4. Teoria wartości. Prezentacja stanowisk wyjaśniających istnienie wartości 37 4.1. Możliwość formułowania zobiektywizowanych sądów dotyczących wartości albo o obronie stanowiska subiektywistycznego 37 4.2. Krytyczny przegląd najważniejszych stanowisk dotyczących istnienia wartości 39 4.3. Dualizm - cechą akcentującą wartości 44 5. Wartości w kontekście kultury. Aksjologiczny rozmiar wartości 48 5.1. Wartości jako podstawa odpowiedzialnego działania 48 5.2. Geneza systemów wartości 49 5.3. Opozycyjność: natura versus kultura i jej konsekwencje dla działalności gospodarczej 52 5.4. Kultura versus cywilizacja 60 5.5. "Dobro" jako podstawowa kategoria wartościująca 62 5.6. Dobro w kontekście aksjologii 66 5.7. Podmiotowy wymiar wartości 67 6. TRIADA albo aksjologiczny rozmiar wartości 69 6.1. Zawartość fundująca znaczenie 69 6.2. TRIADA - jedność odniesień 72 6.3. Konsekwencja wynikająca z uznania TRIADY wartości 73 7. Prymat Dobra 75 7.1. Dobro wyznaczające ludzkie beneficjum 75 7.2. Dobrostan przed dobrobytem 76 7.3. Aktualność dobra wspólnego 77 7.4. Nieopozycyjność zła 78 8. Podmiotowy aspekt postrzegania i u-obecniania wartości 80 8.1. Postrzeganie 80 8.2. Urzeczywistnianie 81 8.3. Klasyfikacja podmiotów uczestniczących w procesie wartościowania 81 8.4. Człowiek jako twórca wartości 83 8.5. Ja i "mój" świat. Formowanie świata dzięki wartościom 84 9. Pomocniczo-porządkujące określenie wartości 86 9.1. Pożądawczo-sprawczy stosunek do wartości 86 9.2. Oceniająco-krytyczny stosunek do wartości 87 9.3. Usługa jako Dobro 89 10. Ewolucja poglądów na wartość 90 11. Antropologiczny zwrot 92 11.1. Dorobek psychologii humanistycznej 92 11.2. Wkład antropologii filozoficznej 93 11.3. Inspiracje antropologiczne 94 11.4. Dylemat człowieka - sprawcy wartości 96 12. Nowe uporządkowanie rzeczywistości: trzy światy K.R. Poppera 97 12.1. Rzeczywistość wielowymiarowa 97 12.2. Za-wartość świata 3 98 12.3. Włączenie TRIADY w wielowymiarową rzeczywistość 100 13. Aksjologicznie utrwalona hierarchia wartości 102 13.1. Tradycyjna hierarchia potrzeb 102 13.2. Gradacja wartości 103 14. Hierarchia wartości M. Schelera a hierarchia potrzeb A. Maslowa 105 14.1. Wartości pionowo uporządkowane 105 14.2. Hierarchie - próba uzasadnienia 111 14.3. Potrzeby a pragnienia 113 14.4. Prywatność potrzeb a wspólnotowość oczekiwań 115 15. Jeszcze jeden przydatny podział wartości 118 16. Pojęcie wartościowania i wyceny 120 16.1. Preferowanie 120 16.2. Sąd wartościujący 120 16.3. Ocena wartości 121 16.4. Wycena wartości 122 17. Praca - źródłem wartości 123 17.1. Pracy (od początku do końca) związek z wartością 123 17.2. Praca w perspektywie cyklu serwicyzacji gospodarki 126 17.3. Skrócona systematyka rodzajów pracy 129 17.4. Usługowe piętno odciskające się na pracy 131 17.5. Korzyści z myślowego regresu 132 18. Wartość - jako przedmiot poznania nauk ekonomicznych 141 18.1. Dwa nurty ekonomicznej teorii wartości 141 18.2. Wartość dodana 143 18.3. Droga pośrednia: przez VAT do wartości 144 18.4. Ekonomiczna wykładnia wartości dodanej 145 18.5. Wycena wartości klienta-udziałowca 149 18.6. Wartość odzyskiwana traci znaczenie na rzecz wartości doświadczanej 152 18.7. Wartość w perspektywie teorii usług 153 18.8. Współczesna analiza wartości odkrywająca znaczenie niematerialnych aktywów 155 19. W poszukiwaniu nowego źródła wartości 157 19.1. Nowe aktywa we współczesnej gospodarce zaczynają wyznaczać wartość 157 20. Wartość w gospodarce sieciowych powiązań 163 20.1. Gospodarka sieciowych powiązań (The network economy) 163 20.2. Społeczeństwo ludzi komunikujących się 166 20.3. Sieć - infrastrukturą odmaterializowanej gospodarki 168 20.4. Konsekwencje usieciowienia współczesnego społeczeństwa 180 20.5. Etyka hackerów, jako wytwór kultury innowacji, uzasadnieniem dla apologii kultury 188 20.6. Wartość jako podstawa apologii kultury 193 21. Konsumpcja jako sposób potwierdzania wartości 196 21.1. Wprowadzenie albo diagnoza stanu 196 21.2. Niebezpieczeństwo przekształcenia się nadwyżki w nicość w gospodarce nadmiaru 199 22. Zmiana paradygmatu marketingu 205 22.1. Symptomy dokonujących się zmian 205 22.2. Zmiany zaczęły się w usługach 206 22.3. Wartość w znaczeniu marketingowym 209 23. Od jakości do wartości 212 23.1. Kontekst interpretacyjny w kształcie 212 23.2. Możliwość synkretycznego ujęcia jakości 213 23.3. Jakość w sferze ponadzmysłowych doznań 215 23.4. Wartość ujęta interdyscyplinarnie 225 24. Wartość w ujęciu nauk o zarządzaniu 229 24.1. Zarządzanie wartością w warunkach niekonkurencyjnych celów 230 24.2. Wartość w układzie spolaryzowanych napięć 232 25. Pakiet wartości "dyscyplinarnie" uporządkowany 239 25.1. Podstawowy pakiet wartości 239 25.2. Wartość w ujęciu "dyscyplinarnym" 240 25.3. Szacunek wartości towaru 244 26. Definicja wartości ekonomicznej marketingowo i aksjologicznie skorygowana 248 27. Współczesne teorie kreacjonizmu wartości 250 27.1. Kreowanie wartości - skrótowa charakterystyka 250 27.2. Koncepcja twórczości zaprogramowanej 255 27.3. Nobilitujące signum twórczości 260 28. Novum organum ery postindustrialnej 262 29. Nowa typologia klientów 266 29.1. Aneks do tradycyjnej segmentacji 266 29.2. Jednostkowy klient jako przedmiot badań 274 29.3. Klient - wartość, konsekwencje wzajemnych odniesień 276 29.4. Nośniki wartości 283 30. Kształt paradygmatu współpracy 287 30.1. Przyczynek do "filozofii" współpracy 287 30.2. Bezkonkurencyjny paradygmat gospodarki rynkowej i jego konsekwencje 293 30.3. W stronę paradygmatu współpracy 303 30.4. Systematyzacja form współpracy 309 30.5. Logika ergonomiczna jako podstawa teorii współpracy 312 31. Wartość wspólnie dodana 315 31.1. Wartość wspólnie dodana w marketingowym kontekście interpretacyjnym 315 31.2. Współtworzenie wartości 317 32. Klient współwytwórcą wartości 320 32.1. Tworzenie wartości jako współtworzenie (Value creation as a co-creation 320 32.2. Konsumenci w poszukiwaniu doświadczeń źródłowych 324 32.3. Wyniki ustaleń i ich transpozycja 334 33. Zarządzanie relacjami z klientem. CRM jako CVM 337 33.1. Powstanie i znaczenie CRM 338 33.2. CRM - wpisane w schemat blokowy interakcje 340 33.3. CRM - wersja relacyjna 341 33.4. CRM jako VCM 346 34. Zarządzanie interakcjami z klientami 352 35. Oszacowanie korzyści wynikających ze współpracy 355 35.1. Postulat wyprowadzony z rozpoznanego trendu 355 35.2. Nowa korzyść: tworzenie wartości z klientem na fundamencie zaufania 356 36. Od łańcucha do konstelacji wartości 361 36.1. Dekonstrukcja łańcucha wartości 365 37. Wprowadzenie do relacyjnej konstelacji wartości 372 37.1. Fazy pośrednie prowadzące do RKW 372 37.2. RKW - zarys teorii 375 37.3. RKW - rekonstrukcja kontekstu 377 37.4. Kształt teorii RKW 380 37.5. RKW - rozmiar podmiotowy 388 37.6. Pomiar wyników 391 38. RKW - próby zdefiniowania 396 38.1. Stopnie analityczne 396 38.2. Kolejna próba zdefiniowania RKW 398 38.3. Definiowanie RKW 402 39. Korzystne implikacje wynikające z rozwiniętej RKW 409 39.1. Korzyści 409 39.2. Znaczące implikacje 411 40. Ku syntezie: nowy wymiar w myśleniu strategicznym 416 40.1. Możność - eksplikacja pojęcia 416 40.2. Możność - nowa przesłanka określająca przedsiębiorczość 422 Zakończenie 427 Summary 429 Bibliografia 433
Parametry
ISBN
9788326435942
Autor
Kazimierz rogoziński
Wydawnictwo
Kluwer sa wolters
Ilość stron
440
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Ryszard A.
04.12.2024
Nadesłana opinia / recenzja pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli skorzystać z oferowanego produktu zarządzanie wartością z klientem prześlij nam swoją subiektywną recenzję i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...