Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące sprawnej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa skutecznego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Efektywny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba wydajnie się komunikować! przez funkcjonalne wskazówki i przykłady z życia, czytelnik nauczy się: budować korzystne relacje, rozumieć intencje i zachowania drugiej strony, pokonywać pojawiające się trudności, przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję. Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.
Tytuł Jak rozszerzyć swoją siłę, czyli o efektywnej komunikacji w biznesie Autor Marta Makara-Studzińska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-46-3 Rok wydania 2012 ilość stron 210 Format epub, mobi Spis treści
WSTĘP
Rozdział 1. Komunikacja zawodowa jako umiejętność interpersonalna
Rozdział 2. Model cyklu komunikacji zawodowej
Rozdział 3. Zasady komunikacji w relacji pracownik -menadżer
Rozdział 4. Zarządzanie stresem w miejscu pracy
Rozdział 5. Komunikacja a konflikt
Rozdział 6. Komunikacja a negocjacje
Rozdział 7. Wybrane komponenty komunikacji w organizacji
Rozdział 8. Metody i techniki wywierania wpływu
Rozdział 9. Praca – ergonomia, warunki, przemęczenie i wypalenie zawodowe