Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, albo zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik odnajdzie na ogół takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy poprzez długie miesiące, ale zapewne i poprzez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze pokaźniejsza. Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. Jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz firmy osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki temu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym. DLACZEGO WARTO kupić KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES"? To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd". Tych którzy są świadomi,standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do oraz przełomowych odkryć. To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, lecz chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, iż chcą się dowiedzieć jak powstała firma totalna i podglądając ją, krok po kroku produkować swój biznes. Poznasz najróżniejsze aspekty budowania producenta osobistej, marki artykułu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0. Dowiesz się ponadto, jak w polskich warunkach kreować swój „personal brand" – czyli jak z i kim musisz się komunikować,uznano Cię za eksperta.
Tytuł Jak osiągnąć sukces. Funkcjonalne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-37-1 Rok wydania 2016 liczba stron 89 Format mobi, epub Spis treści
Od autora
Wstęp
ROZDZIAŁ 1 SZUKAJĄC WYZNAWCÓW
Czy przestaniemy kupować Volkswageny?
Każda historia ma swój początek
Marketing działa od ponad 2 tys. Lat
Stwórz własną religię!
Wstyd niszczy Ciebie i biznes
Logo to jeszcze nie firma
Cele i efekty
Nie bądź fajny. Zarabiaj pieniądze!
Zmiana pewna jak podatki
Nie rozmieniaj się na nieznaczne
Po drugiej stronie jest człowiek
cena ma znaczenie
Klient w „piekarni"
Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu (2xK)
ROZDZIAŁ 2 firma TWOJEJ producenta
Kiedy pokonasz strach i wstyd
Stare i świeże media
Snapchat, LinkedIn, Twitter, Facebook
Sytuacja prasy, czyli najstarszych mediów
Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej
Twoje media, Twój content
Mów i sprawdzaj co mówią o Tobie
Nie krzycz w lesie ani na pustyni
Mów językiem korzyści
Mów „Ty" – nie „Wy"
Bądź taki jak Twoi odbiorcy
Odwołuj się do podstawowych wartości
Bądź pewien tego o czym mówisz
Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów
Autentyczna pasja
Najpierw producent, później promocja?
Spójny wizerunek
Networking to podstawa
Bądź dobrym, a nie złym szefem
Trzy trendy w komunikacji, o których warto pamiętać
ROZDZIAŁ 3 PERSONAL BRANDING
Budowanie producenta osobistej
Człowiek to nie płyn do mycia
Ty jako doradca i ekspert
Twoje 20 sekund
Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią
Niezależność jest w cenie
Oliwa na wierzch wypływa
Bądź zimny albo gorący,za każdym razem prawdziwy
Nie daj się zaszufladkować
Sukces przychodzi po latach
Z pieniędzmi za każdym razem łatwiej
ROZDZIAŁ 4 PODSUMOWANIE
Podziękowania i przeprosiny.