Zdjęcia Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych marki Impuls
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych (Impuls)
Do kupienia w: Marka: Impuls
27,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania jednostkowego dzieci przewlekle chorych Podtytuł Z badań uczniów klas 3 szkół podstawowych Autor Beata Jachimczak Język polski...
Sugerowany towar Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych marki Impuls można kupić w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 27,80 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnej analizy ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788375878929
Autor
Beata jachimczak
Sprawdź promocyjne oferty na Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych marki Impuls
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych marki Impuls jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych marki Impuls (sklep TaniaKsiazka.pl)
27,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o cenach i dostępności użyte w prezentowanej klasyfikacji są indeksowane praktycznie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania jednostkowego dzieci przewlekle chorych Podtytuł Z badań uczniów klas 3 szkół podstawowych Autor Beata Jachimczak Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-892-9 Rok wydania 2011 Kraków Wydanie 1 liczba stron 250 Format pdf Spis treści Wstęp.......... 9 Przewlekła choroba jako czynnik determinujący funkcjonowanie dziecka w bliższym i dalszym środowisku.............. 13 Paradygmaty konstruowania modeli choroby przewlekłej........... 16 Integracyjny model choroby Ivana B. Plessa i Philipa Pinkertona........ 17 Model choroby jako kryzysu życiowego – Rudolf H. Moos i Vivien D. Tsu.......... 19 Model choroby przewlekłej jako ryzyka i plastyczności........... 21 Transakcyjny model stresu i radzenia sobie z nim............. 22 Pojęcie choroby przewlekłej. Skala zjawiska wśród dzieci.......... 23 Choroby przewlekłe wieku dziecięcego............ 28 Charakterystyka wybranych (będących z reguły podstawą orzeczenia o potrzebie nauczania indywidualnego) chorób przewlekłych wśród dzieci............. 30 Charakterystyka dziecka przewlekle chorego......... 36 Psychologiczne następstwa choroby.......... 43 Znaczenie rodziny w rozwoju dziecka.......... 47 Model strukturalny Salvadora Minuchina............. 49 Model kołowy Davida H. Olsona.......... 52 Model systemowy Williama R. Beaversa......... 53 Model McMastera........ 54 Model Murraya Bowena............ 55 Funkcjonowanie rodziny w kontekście teorii przywiązania............. 57 Środowisko rodzinne dziecka chorego.............. 59 Rozwój społeczny dziecka przewlekle chorego............ 65 Zachowania dostosowawcze w sytuacji przewlekłej choroby............. 66 Środowisko rodzinne i pozarodzinne a rozwój społeczny dziecka......... 70 Środowisko szkolne i rówieśnicze a rozwój społeczny dziecka.............. 73 Kształcenie dzieci w klasach I–III szkół podstawowych......... 79 Organizacja edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej.... 81 Czynniki warunkujące skuteczność kształcenia.............. 87 Charakterystyka dziecka w młodszym wieku szkolnym......... 90 Kształcenie uczniów przewlekle chorych.............. 97 Kształcenie w szkole ogólnodostępnej (w tym w integracyjnej)..... 103 Kształcenie w szkole szpitalnej........... 108 Nauczanie indywidualne........... 110 Przepisy prawne i organizacyjne dotyczące nauczania jednostkowego........... 110 Kwalifikacja dzieci do nauczania jednostkowego.......... 113 Organizacja procesu dydaktyczno-wychowawczego w nauczaniu indywidualnym........ 115 Założenia badań własnych.......... 123 Cel, problematyka badawcza i hipotezy badawcze.............. 124 Cel badań.............. 124 Pytania i hipotezy badawcze............. 125 Metody badawcze.......... 128 Metoda sondażu diagnostycznego............ 129 Teren i organizacja badań.............. 137 Charakterystyka badanych grup........ 139 Płeć a zachowanie przystosowawcze i osiągnięcia szkolne badanych dzieci......... 146 Zasady opracowania wyników badań............ 149 Poziom kompetencji szkolnych i zachowania dostosowawczego dzieci nauczanych indywidualnie......... 151 Podstawowe charakterystyki statystyczne badanych zmiennych.... 151 Efekty trzyletniego nauczania jednostkowego w zakresie edukacji polonistycznej.............. 155 Efekty trzyletniego nauczania jednostkowego w zakresie edukacji matematycznej............. 159 Poziom niezależnego funkcjonowania społecznego dzieci nauczanych indywidualnie i w klasie szkolnej............ 164 Poziom zaburzeń zachowania dzieci nauczanych indywidualnie i w klasie szkolnej.............. 175 Poziom zachowania przypasowawczego a kompetencje z zakresu edukacji polonistycznej dzieci nauczanych indywidualnie............ 191 Poziom zachowania dopasowawczego a kompetencje z zakresu edukacji matematycznej dzieci nauczanych indywidualnie........ 216 Wnioski i podsumowanie.............. 237 Bibliografia........ 241 Netografia.......... 249
Parametry
ISBN
9788375878929
Autor
Beata jachimczak
Wydawnictwo
Impuls
Ilość stron
241
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Impuls
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Lidia W.
27.11.2024
Każda opublikowana opinia klienta ma dla sklepu bardzo duże znaczenie
Jeżeli skorzystać z oferowanego Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych marki Impuls podziel się z odwiedzającymi swoją opinią lub oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja cena / jakość jest zadowalająca.