Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Demonstruje, co jest konieczne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, i prezentuje rynkowe przykłady firm, które tego dokonały.
W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu. Przywódcy i menedżerowie przyjęli ich teorię i zaczęli na nowo obmyślać swoje strategie biznesowe, a wielu z nich odkryło, że właśnie utknęli w czerwonym oceanie.
dzisiaj, po kolejnych latach szeroko zakrojonych badań, a także analizie licznych case studies z użycia modelu, Kim i Mauborgne odkryli wspólne czynniki prowadzące do udanej realizacji przemiany błękitnego oceanu, a także zidentyfikowali pułapki i przeszkody, które mogą się pojawić na drodze.
Buduj pewność siebie i wzrastaj poza konkurencją. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zawiera pięć kroków koniecznych do przemiany. Demonstruje, jak i gdzie rozpocząć proces przemieszczania się ku błękitnym wodom, jakie narzędzia stosować do odkrywania nowych możliwości, w jaki sposób oceniać szanse na powodzenie inicjatyw związanych z poszukiwaniem błękitnego oceanu i jak stworzyć właściwy zespół, który miałby moc sprawczą.
Wskazujez reguły stosowane przez firmy praktyki, które zamiast doprowadzić do osiągania zamierzonych rezultatów, są główną przyczyną niepowodzeń w procesie transformacji. Kim i Mauborgne z zasady jednak uczą, jak generować w ludziach zaufanie i wiarę w cykl, ponieważ tylko zaangażowany zespół ma szansę dokonać oczekiwanej przemiany.
Sprawdzone ścieżki do kreowania nowej przestrzeni rynkowej. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA da ci konieczne podstawy do przebudowy granic rynku i stworzenia nowego popytu – a to wszystko przy jak najmniejszym ryzyku.
zawiera mocne narzędzia pozwalające poprowadzić siebie, zespół, a także całą producenta na wyżyny wiary w siebie, kreatywności oraz wzrostu. Przedstawia, jak rozwinąć swoje zdolności nie tylko do osiągania zasadniczych efektów niskim kosztem,na dodatek do efektywnego użytkowania potencjału i energii ludzi realizujących ten cykl.
Dowiesz się, co faktycznie trzeba zrobić, aby sięgnąć tam, dokąd nie sięgają najlepsi, i stworzyć nową przestrzeń rynkową, tak aby konkurencja stała się nieistotna. *** Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA to zbiór łatwych do wdrożenia strategii, które pozwalają myśleć o biznesie nowymi kategoriami.
Szczególną wartość stanowi nowy komplet przykładów tworzenia błękitnych oceanów, będący katalizatorem w rozwijaniu mentalności wzrostu przedsiębiorstw o każdym profilu działalności. Dr David E. Kalisz, twórca i mentor programu Blue Ocean Strategy, Collegium Civitas Najnowsza książka duetu Kim i Mauborgne trafia w sedno pragnień polskiego biznesu, który po ponad dwóch dekadach budowy kapitalizmu zauważa, że wyczerpują się możliwości konkurowania wyłącznie ilością i ceną, a potrzebne staje się budowanie przewag strategicznych w oparciu o nowoczesność produktów i usług.
Mamy głębokie przekonanie, iż Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zainspiruje wielu polskich liderów do zmiany spojrzenia na rynki, strategie i kulturę organizacyjną swych firm. Jacek Santorski, prof.
hon. Szkoły Biznesu PW, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa, prezes marki doradczej Values Michał Kaźmierski, prezes międzynarodowej producenta farmaceutycznej, absolwent uczelni INSEAD, wykładowca na APP i Uniwersytecie SWPS Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej.
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA czerpie bezprecedensowe zasady z ich oryginalnej pracy i proponuje efektowny, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków.
Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, aby skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to – ogarnąć swoje…