Autor w swojej najnowszej publikacji ukazuje, czym jest marka osobista i jakie są zasady jej budowania. Akcentuje, jak ważna jest komunikacja z odbiorcami i wyznaczanie sobie jasno określonych celów. Książka opisuje rolę marki osobistej w poszczególnych grupach zawodowych. Prezentuje wskazówki dotyczące tego jak zarządzać sobą jako marką, by wypaść wiarygodnie w oczach potencjalnych wyborców, klientów czy odbiorców. Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? Czym producent osobista różni się od wizerunku?
Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie akcentuje się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Jednocześnie politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani z zasady jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie eksponuje, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność.
Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest istotnie ergonomiczna – zawiera {pomocn|przydatn)e ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.
Projekt okładki: Tomasz Sobiak.