Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie nieprzeciętnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją producenta. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku -- właścicielu producenta, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR -- powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując konkretną dawkę danych podanych w dostępny, charakterystyczny dla praktyka sposób -- bez tabel, wzorów i niełatwych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz także czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: