Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem i przedstawia, jak zadawać właściwe pytania i uzyskiwać staranne, przydatne odpowiedzi.
świeże wydanie, rozszerzone bardziej, aniżeli którekolwiek z poprzednich, obejmuje zagadnienia rozciągające się od analizy jednym kliknięciem po HISTORIA.AKCJI, od dynamicznych tablic po Power Query i posiada sześć nowych rozdziałów.
Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 900 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy. Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel i zyskaj przewagę konkurencyjną • prędkie przejście od podstaw do innowacyjnych analiz • zastosowanie nowych ulepszeń Power Query do pobierania i przekształcania informacji z wielu różnorodnych źródeł • zastosowanie funkcji LAMBDA do budowania własnych funkcji bez korzystania z VBA • nowe typy informacji dla importowania cen akcji, informacji pogodowych, danych geograficznych, danych o filmach i muzyce • Budowanie wyrafinowanych wykresów • wykorzystanie nowej funkcji XLOOKUP do zrewolucjonizowania formuł wyszukiwania • świeże formuły oparte na tablicach dynamicznych, które pozwalają sortować i filtrować informacje i wyszukiwać wartości wyjątkowe • ułatwianie podejmowania decyzji dzięki prowdopodobieństwu, analizom bayesowskim i symulacjom Monte Carlo • użytkowanie linii trendu, regresji wielokrotnej i wygładzania wykładniczego w analizach predykcyjnych • wykorzystanie modelu informacji i Power Pivot do skutecznego budowania i używania relacyjnych źródeł informacji O autorze Wayne L.
Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za produktywne nauczanie. Wykładał najszczególniej skuteczne techniki zastosowania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania udoskonalonych decyzji.
Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!